Dank, ben er erg blij mee
Dit is heel erg gedekt groen, en de Reverso is al wit, dus ik zou de combinatie als veelzijdig wegzetten, eerlijk gezegd. Maar dankzij de bijna olijf-achtige wijzerplaat van de SBGW kun je 'm vaker dragen dan je denkt. Ik ben geneigd om te zeggen dat ik naast de Reverso misschien wel eerder dit zou overwegen omdat champagne en wit, nou je het zo zegt, misschien toch wat te contrastloos is:
Roze of blauw is misschien makkelijker, waarbij Spring Drive nagenoeg even robuust is als quartz.
Hoe dan ook: één Grand Seiko en één Reverso is wel een “two and done” scenario.
I like it!!! ![]()
Heel mooi deze twee. Super duo. Maar bij zwemmen? Serieus bedoeld mijn vraag haha niet sarcastisch of zo.
Die bovenste Grand Seiko is prachtig zeg. Welk referentienummer is dat? Ben totaal niet thuis in GS ![]()
Wel lastig om een keuze te maken als je een collectie hebt die je naar eigen voorkeur uit hebt gekozen, buiten de erfstukken.
Ik denk dan toch de vogende twee mijn keus nu is… kan morgen weer anders zijn
Dat is een SBGA413, oftewel de Shunbun. Die wijzerplaat is geïnspireerd door kersenbloesems.
Ik dacht dat jouw taalgebruik op peil was. Zo’n vuil woord.
Als ik dan toch echt zou moeten kiezen, dan zouden het deze twee zijn uit m’n collectie.
Het valt me op dat er vaak commentaar is op Tudor als net niet merk, maar in dit topic zie ik ze verrassend vaak voorbij komen!
Niets mis met Tudor, ben een groot fan van dit merk ![]()
… als beater ![]()
Tja die fout maak ik ook regelmatig, zie ik weer iets leuks
![]()
Kom ik er na een paar dagen toch weer achter dat ik die dan toch niet ga dragen. Gelukkig is die bij een nieuw baasje gekomen @TagEd
Twee is ook zat voor mij, heerlijk de Explorer en een gab and go quartz. 
Wisselt per dag. Maar sowieso een grab & go duiker en een mechanische chrono van m’n favo merk.
De eerste heb ik al.

De tweede nog niet. Komt nog wel 'n keer.

Met zo’n kont hoef je niet eens te zien hoe laat het is. Dit mag wat mij betreft gewoon de voorkant zijn. Sexy as føk dit! ![]()