Wat is jouw ultieme 2 piece collectie

Met dit een-tweetje ben heeel lang koest.

27 likes

En dat begrijp ik :drooling_face:

1 like

Met optie 1 ben ik al half op weg!

1 like

De opties zullen inmiddels wel veranderd zijn met de laatst aangeschafte Longines😉

1 like

Beide erg mooi!

1 like

Ultiem is een groot woord, maar ik ben wel blij met deze 2-piece.

29 likes

Nice!

1 like

:see_no_evil:

Wel een hele mooie set. Maar ben bang dat je nog verder gaat spelen :sweat_smile:

1 like

Ultiem is het misschien niet maar mijn 124060 en mijn 16234 zouden voor mij persoonlijk een prima 2-piece collectie kunnen zijn.

12 likes

Prachtig!!! Vooral de Sub :drooling_face:

1 like

Hahaha, Tja je weet het nooit.
Maar voorlopig tevreden.

20 likes

Valt me op dat veel forumleden trots hun ultieme collectie tonen, en deze vervolgens (gedeeltelijk) in het blauwe gedeelte te koop aanbieden.
Blijkbaar is ultiem in de horlogewereld heel tijdelijk :joy:

8 likes

Ha ha ha ja wel grappig! Maar ja je smaak kan veranderen :rofl:. Maar niet elke week :crazy_face:

1 like

Dit zou ook ongeveer mijn keuze zijn. Speedmaster ( Reduced) Ben er nog niet over uit welke en of ik het de prijs wel waard vind maar echt super :star_struck:
Dan nog een tweede en de Vacheron Constatin is wel heel erg mooi. Maar dan kom ik bij het volgende probleem. Speedmaster daily en Vacheron speciale gelegenheden. Wat naar het strand en vakantie? Dus Speedmaster voor zondag en speciale gelegenheden en een Venezianico Nereide voor dagelijks en vakantie?
image
Maar beide zwart en moet ook iets hebben met een andere kleur. Kortom, minimaal 3 pieces zijn noodzakelijk. :grin:

1 like

Momenteel op reis met mijn ultieme two-piece + een minder ultieme Casioak.

Sea-dweller voor casual en rond het water.
Speedy voor de nettere aangelegenheden.
Casioak als beater (hiken enzo voelt toch niet lekker met één van de andere twee).

11 likes

Heeeeeel vet!!! Zo kan je wel op reis ja :stuck_out_tongue: toffe watch roll ook :call_me_hand:t3:

1 like

Ik wil natuurlijk geen problemen laten opdoemen als ze er niet zijn, maar die VC kost EUR 250.000.

4 likes

Een speedy kan toch gewoon mee op vakantie en naar het strand?

1 like

Ik snap wel niet goed hoe ze aan die €250k komen. Op het eerste zicht toch niet anders dan een VC van €27k?

Het is een ultra dunne minute Repeater.

2 likes