Targa S wide body
Speedy naar het strand? Hmmmm, liever mijn Vostok mee naar het strand.

Deze.
En deze.
420K (plus taks?) well spent en niemand die je ermee ziet lopen heeft enig idee.
De ultieme flex.
En voor iedere gelegenheid een horloge.
Ik moest even nadenken, maar ik ben eruit, wat mijn ideale, meest ultieme, two-piece collectie zou zijn.
Lange & Sohne Odysseus chrono, met een center minute counter.
Patek 5204. Perpetual chrono split seconds.
Maar dit is zottigheid, dit is belachelijk.
Binnen het quasi-redelijke, zou ik willen gaan voor:
Habring Perpetual Doppel. Gosh, dit is voor mij echt hot hot hot
Moser Streamliner Flyback. Dat uurwerk achterin is echt té gaaf.
Maar goed, onzin natuurlijk. Ik zou nooit ‘maar’ 2 horloges willen. Ik heb teveel dat ik echt tof vind. Kijken is leuk, maar dat is 't dan ook wel.
Prachtige set!! Daar mag je heel blij mee zijn
die sub
De JLC vind ik fraai, maar die LF doet me heel erg denken aan een vintage horloge dat door een overijverige polijster te lang tegen de poetsmachine gehouden is, er zit werkelijk geen enkele strakke lijn meer aan
Maar smaken verschillen uiteraard
Die achterkant is heel fraai inderdaad
Ik zou hem op z’n kop dragen
Ultieme 2 pc collection?
Jij kiest er gewoon 1!
ja fuck dat “hoe laat is het?”
Ach, ik zit toch de hele dag achter de computer, daar heb ik geen horloge voor nodig
Voor nu om in de toolwatch hoek te blijven: de Explorer ll heb ik al. Daarnaast zou een Pelagos 39 prachtig zijn voor de shortlist. Blijf ik een beetje in de ‘Rolex’ hoek hangen. Bovendien denk ik dat de Pelagos 39 of 42 de beste toolwatches zijn die je voor dat geld kan kopen. Veel beter word het niet!
Daar kan je echt alle kanten mee op! Eventueel een leren bandje op de Speedmaster voor de gekledere aangelegenheden