Wat is jouw ultieme 2 piece collectie

Targa S wide body

5 likes

Speedy naar het strand? Hmmmm, liever mijn Vostok mee naar het strand. :rofl:

1 like

Deze.

En deze.

420K (plus taks?) well spent en niemand die je ermee ziet lopen heeft enig idee.
De ultieme flex.
En voor iedere gelegenheid een horloge.

4 likes

Ik ben blij met mijn 2 piece (BB58 en SBGX261)

Meer heb ik niet nodig.

21 likes

Ik moest even nadenken, maar ik ben eruit, wat mijn ideale, meest ultieme, two-piece collectie zou zijn.

Lange & Sohne Odysseus chrono, met een center minute counter.

Patek 5204. Perpetual chrono split seconds.

Maar dit is zottigheid, dit is belachelijk.

Binnen het quasi-redelijke, zou ik willen gaan voor:

Habring Perpetual Doppel. Gosh, dit is voor mij echt hot hot hot

Moser Streamliner Flyback. Dat uurwerk achterin is echt té gaaf.

Maar goed, onzin natuurlijk. Ik zou nooit ‘maar’ 2 horloges willen. Ik heb teveel dat ik echt tof vind. Kijken is leuk, maar dat is 't dan ook wel.

11 likes

Prachtige set!! Daar mag je heel blij mee zijn :pray:

1 like

Op dit moment is dit mijn top twee:

Beide 36mm.

26 likes

23 likes

:heart_eyes:

1 like

die sub :heart_eyes:

1 like

De JLC vind ik fraai, maar die LF doet me heel erg denken aan een vintage horloge dat door een overijverige polijster te lang tegen de poetsmachine gehouden is, er zit werkelijk geen enkele strakke lijn meer aan :grimacing:
Maar smaken verschillen uiteraard :blush:

1 like

het strakke zit meer aan de achterzijde denk ik…

5 likes

Die achterkant is heel fraai inderdaad :ok_hand: :ok_hand:
Ik zou hem op z’n kop dragen :grin:

1 like

Ultieme 2 pc collection?

Jij kiest er gewoon 1!

2 likes

ja fuck dat “hoe laat is het?” :grinning:

1 like

Ach, ik zit toch de hele dag achter de computer, daar heb ik geen horloge voor nodig :sweat_smile:

1 like

Voor de moment deze 2, de BB54 heb ik al maar de 14060M zal nog even duren vrees ik…

12 likes

Voor nu om in de toolwatch hoek te blijven: de Explorer ll heb ik al. Daarnaast zou een Pelagos 39 prachtig zijn voor de shortlist. Blijf ik een beetje in de ‘Rolex’ hoek hangen. Bovendien denk ik dat de Pelagos 39 of 42 de beste toolwatches zijn die je voor dat geld kan kopen. Veel beter word het niet!

13 likes

Dit zijn voor mij de 2 blijvers in de collectie, als ik er maar 2 mag houden dan deze.

10 likes

Daar kan je echt alle kanten mee op! Eventueel een leren bandje op de Speedmaster voor de gekledere aangelegenheden :slight_smile:

1 like