Wat is jouw ultieme 2 piece collectie

Voor mij is het deze twee. Al heb ik wel een haat liefde verhouding met de speedy. Met name vanwege de 42 mm diameter.

De Rolex gekocht als eerste “echte” horloge samen met m’n broer, tijdens de periode dat hij ziek was. En de speedy bij de geboorte van mijn eerste dochter.
Er zit aan alle twee de horloges een verhaal, dat maakt het het mooist.

23 likes

Prachtige set! En altijd mooi als er een verhaal aan zit!!

2 likes

Als ik er maar 2 mag houden dan zeker deze…

17 likes

Dan mogen dit ze wel zijn

15 likes

Ik denk dat ik met deze 2 Citizens een heel eind kom:

23 likes

Iemand nog leuke sets om te laten zien?

1 like

Is lastig, maar als het echt moet :thinking:
Deze twee…

7 likes

Ik heb daadwerkelijk mijn ultieme 2 piece collection :blush: Meer hoef ik niet.

Longines voor de net (erg zuinig op) en de Casio voor vakanties, hete zomerdagen etc. Beide fantastische horloges. De Longines is precies 100x duurder in aanschafprijs dan de Casio. Toch geniet ik net zoveel van beide👌

14 likes

het meandert een beetje:
deze

met

of deze

met

21 likes

Sorry voor de slechte foto :face_with_peeking_eye:

12 likes

Blijft lastig om maar 2 te kiezen, maar ik denk dat ik snel bij deze 2 zou uitkomen. Misschien een beetje suf omdat teveel in dezelfde richting zit, maar tegelijkertijd is het gewoon zo mooi!

(Niet mijn foto’s)

25 likes

Welke GS is die onderste?

De sbgw231 :blush:

1 like

Hmmm, ik blijf er maar rond draaien. Is er ook geen gelijkaardige met 301 in de nummer?

Is een mooie, maar 11,6mm is dik :grimacing: is bijna duiker-terrein.

Ja de sbgw301 is een update met als grootste verschil de aansluiting van het saffier op de kast omdat je soms wat lijmachtige resten kon zien aan de randen in het saffier (bubblegate, zie foto).

Maar bovenstaande foto komt uit een heel mooie shoot van Monochrome, daarom herken ik ‘m :wink:

De dikte valt overigens goed mee omdat het een hele bolle kast is met een rond saffier erop. Het is de enige GS kast die daar goed mee wegkomt imho en 1 van mijn favoriete kastontwerpen van GS.

Doet me weer bedenken dat die Skyflake er toch echt wel eens moet komen hier :face_with_peeking_eye::smile:

5 likes

Heb zelf eigenlijk altijd maar een two_piece collectie.( is zat voor mij )
Maar sinds ik de 14060 heb draag ik alleen nog maar deze.

19 likes

6 likes

Eentje om te vechten en eentje voor het neuken.

23 likes

En welke gebruik je dan voor wat? Vraag het voor een vriend :innocent:

1 like

Dat had @Mr_Broke zelf ook kunnen vragen, nadat hij mijn post had geliked natuurlijk. Ze kunnen beide tegen een stootje dus het maakt niet veel uit.

2 likes