Wat is jouw ultieme 2 piece collectie

Casio DW-403 933 Surfing Timer

Tissot Seastar

De Casio had ik vanaf mijn 12e. Jarenlang gedragen, met name tijdens het windsurfen, mountainbiken en weet ik wat. Helaas ergens in mijn latere leven vergeten waar ik hem heb gelaten. Heel vaak kijk ik naar het tweedehands aanbod, en hoe meer ik ernaar kijk hoe minder behoefte ik heb aan duurdere (betere?) horloges. Maar lukraak eentje van eBay trekken is toch niet hetzelfde als die oude van mijzelf terugvinden. Ik ben echter bang dat het die kant opgaat, want ik wil hem graag weer dragen. Dit horloge past me.

De Seastar heb ik pas net en ik moet nog even wachten tot ik hem geserviced heb voor dagelijks gebruik, al loopt hij feilloos. Ik had de Tissot vrijdag om en wilde hem eigenlijk niet meer af doen. Het is zo’n overtuigend horloge. Dit wordt mijn vintage voor (vrijwel) dagelijks gebruik en op reis.

Zodoende ben ik er wel uit: meer dan deze twee heb ik niet nodig. Puur hypothetisch dan hè…

7 likes

Voor nu

En deze non-negotiable combo (trouwhorloge, horloge vader)

13 likes

Prachtig duo :ok_hand:

Twee toffe no-date :facepunch:

1 like

Snowflake

Zo mooi :heart_eyes:

7 likes

Ik zou die blauwe OP ook wel willen naast mijn ex 2. Zou een prachtig duo zijn!

5 likes

Niet ultiem maar wel een leuk duo.

18 likes

Heerlijk! :ok_hand:

1 like

Grappig om terug te lezen. Begin maart? Dat is niet eens zo lang geleden, maar er is een hoop gebeurd sindsdien.

Bedankt voor de bounce @NOAD, want dit is me toch al gelukt.

6 likes

12 likes

Op dit moment niets te wensen (enkel dromen :wink:) Dus ultieme two piece

15 likes

Dat zou voor mij als dress watch de Glashütte Original Panomaticlunar in groen zijn en voor wat meer sporty de Zenith Chronomaster Original Reverse Panda.

14 likes

Ik denk dit duo als perfecte two-piece…

13 likes

Nou ja, als het alles mag zijn:

9 likes

Ok, als het echt ultiem mag zijn:

13 likes

Maar twee horloges? Kan dat? Haha! Als ik een reële keuze zou maken, zouden het denk ik deze twee zijn.
Wel gecombineerd met een hele partij bandjes om lekker te swappen.

Tudor Pelagos 39:

Longines Spirit 42:

11 likes

Lijkt wel wat op mijn setje. Met deze combi zou ik ook prima kunnen leven! Nice.

1 like

Jouw set zou bij mij ook prima gaan. :ok_hand:

1 like

Die bovenste is bijna perfect vind ik. Die plaat en wijzers in de kast van de Ichimonji en we zijn er. :ok_hand:

Die onderste is ook geen lelijk horloge trouwens.

1 like

Gewoon weer een Pelagos 39 ernaast?

1 like