Wat is jouw ultieme 2 piece collectie

19 likes

Het wordt nu hopelijk deze set! Afgelopen weekend de blauwe gepast. Heerlijk horloge!

23 likes

Dit zou voor mij het ultieme zijn, maar niet echt haalbaar in de komende jaren😅

24 likes

Mag ik vragen welke citizen dat is ?

1 like

https://www.ablogtowatch.com/hands-on-citizen-eco-drive-365-limited-edition-watch-with-rubies/
Referentie nummer: BN1010-05E

1 like

20 likes

Dank u .

Super gaaf ding.
Daar ga ik ook achteraan.
Is het art deco ? Is het jaren 60 space age ? Gewoon gaaf en net niet te overdreven.
En ja … die eco-drive letters op de plaat blijft een dingetje.
Thanks.

2 likes

Als ik me goed kan herinneren heb ik toendertijd een review geschreven in de Citizen only topic.
Het is wel een Limited Edition 1200 wereld wijd en ondertussen misschien wel in prijs gestegen.

1 like

Heb al gezien.
Dat gaat goed komen.
Past perfect bij mijn ouwe Jaguar.

Nogmaals dank.

1 like

Tja, ik kocht een The Citizen Ibuki limited voor een zeer, zeer scherpe prijs. 250 van gemaakt. Believe you me, daar is nog steeds op afgeschreven. Kortom: Ik zou er niet van uit gaan dat de prijzen naar astronomische hoogten stijgen.

De blauwe OP? Yes, direct doen :blush:.

De Explorer? No, thanks.

2 likes

De Explorer2 heb ik al. Ik vind hem geweldig.

3 likes

Die Ti is lekker he :ok_hand:t2:

Dan ook nog maar eens mijn duo :roll_eyes:

14 likes

Ik ook! Een pak interessanter om te zien ook dan bijvoorbeeld een submariner.

Topduo zo, daar kan je echt alle kanten mee op.

1 like

Vandaag komen er twee opties in me op:

JLC + GS

Kurono + GS

Zeg het maar.

10 likes

Doe me dan dat maar.

Niets tegen GS overigens, maar deze twee zijn niet mijn keuze.

7 likes

Van deze 4 zou dit mijn set kunnen zijn

9 likes

Oké, een aantal zelfde gedachten zie ik. Haha.
Klein alternatief;

(Mocht er nog eens zijn voor iets kleur)
IMG_4884

1 like

Ik vind de Skyflake geweldig, mooie kasvorm ook, maar het probleem is dat het roze van de Shunbun veel makkelijker met veel van mijn kleding combineert dan het lichte blauw. Ook omdat het in het dagelijks leven niet heel erg roze over komt.

Ik moet wel zeggen dat de Skyflake kastvorm flexibeler is, dat kan zowel op staal als op leer, mocht er een bracelet bij passen. Ik meende in WDWV gezien te hebben dat iemand een bracelet bij zo’n ding had gevonden.

1 like

Ik zou voor een (kleur) variatie gaan op de bovenste. De JLC is wat veelzijdiger dan de Kurono dus die en dan de SBGX met de blauw/paarse/indigo plaat als contrast.

1 like