Hahaha ja met datum, dat komt een beetje door de Omega PO die ik hiervoor had.
Merk dat het toch wel handig is zo’n datum vooral op mijn werk waar ik vaak formulieren moet aftekenen, eerst moest ik dan weer op mijn telefoon kijken uit mijn broekzak halen, ontgrendelen pfffffff wat een werk allemaal
nu 1 simpele blik op mijn pols en klaar hahaha.
Ook misstaat de datum bij dit horloge niet echt en gelukkig geen vieze pukkel op mijn glas ![]()
Draag mijn horloges alleen op zon- en feestdagen.
Mooie dweller Dan!
Al vind ik eigenlijk dat je terug moet in team Tudor, want dit geklooi duurt veel te lang. Dus snel die Explorer eruit en die Ranger uit het blauwe oppikken en op canvas pleuren.
Hahaha, wie weet.
Explorer staat te koop.
Wat komt ervoor in de plaats? Als je zegt dat het bij 1 blijft weet je dat je jezelf voor de gek houdt.
Heb het ook met de 14060 7 maanden volgehouden als one watch.
Toen zo eigenwijs geweest die te verkopen en voor een 6 digit Sub te gaan ![]()
Niks mis mee hoor maar kreeg er niet de klik mee zoals ik nu ook weer heb met de 16600.
Voorlopig een nieuwe vloer en een vakantie
daarna zie ik wel weer.
Hoe draag je die om de pols?

Wat ik snap
Maar
De duo is wel een geweldige.
1tje tool, puur, perfect bij je voorkomen en karakter.
1tje sierlijk tool, perfect bij je voorkomen en karakter maar dan tijdens de uitjes… als je er net ff wat mooier bij moet staan.
Beide zijn voor jou gemaakt, overlap is groot genoeg om totaal verschillend te zijn zonder volledig in een andere hoek te belanden.
Geniaal Dan duo dus
De PO was te sierlijk voor jou, dit is zooveel beter.
Ten eerste, dit hele forum maakt het bizar moeilijk om het bij twee te houden, maar tot nu toe lukt het me…en zit zelfs te overwegen om naar 1 te gaan…maar welke zal het worden, Milgauss met witte dial, een Quartz Aquaterra, een GS Shunbun…zoveel keuze, zoveel dingen die ik prachtig vind.
Maar voor nu is dit de 2 and done.
1 van de gaafste modellen van Rolex… doen!!!
+1
Of het bewust is of niet, deze twee draag ik het meest.
Daarom mijn ultieme 2 piece…
Nog een mooie dresser erbij om het compleet te maken…
![]()
Mag ik ook hardop dromen hier?
Cartier Tank 3169
En één van deze twee
Rolex 214270 Mk II
Of
IWC 323904
Kan ook nog, al zou ik daar niet mee zitten
de 3239 met witte plaat is zo goed gelukt ![]()
Meer dan prima, toch? Hmm, nou, misschien nog een mooie chrono erbij? Joh, één is zó saai! Drie is veel beter! ![]()
Ik zou dan eerder de cartier doen met een zwarte plaat (en in goud!) en de witte Ingenieur (nou maar hopen dat dat staatslot valt met oud en nieuw).