Wat is jouw ultieme 2 piece collectie

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, een speed master zou er goed bij passen, maar ik merk dat ik toch maar 1 horloge constant draag, dus ik ga naar 1…een witte Milgauss gaat het worden uiteindelijk, en dat houd ik vast ook jaren vol​:roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Deze dresser?

1 like

:thinking::brain::thinking:

Mooie optie!

Zit op dit moment aan zoiets te denken maar kan nog alle kanten op…

2 likes

Hij zou een maatje kleiner mogen zijn, de Ham…
Wat je laat zien op de foto is wel wat anders

1 like

Ja, die Hammy ziet er erg groot uit.:grimacing: Minstens 40mm. Mogelijk meer. Vind ik voor een horloge, dat echt voor dresswatch moet doorgaan, echt te groot.

1 like

Wellicht in het komende jaar:

Met daarbij later als ik groot ben:

10 likes

ZE JERMENS!! (lees fonetisch)

Eigenlijk kan dit niet. Ik ben, uit zelfbescherming, ooit begonnen horloges te koppelen aan belangrijke gebeurtenissen. Huwelijk, geboorte, overlijden, mijlpaal…
4 heb ik er nu, zonder voorkeur, en 4 die transfervrij zijn.
Voor nu zijn het de Duitsers, de Sinn met de namen en geboortedate van mijn zoons, de Nomos als herinnering aan mijn moeder, beiden gegraveerd.

Grüßen
Rutger

20 likes

Dit zou ook mijn selectie zijn. Ben op de helft.

1 like

Inmiddels is de speedmaster weer vertrokken, heb hem een paar keer gehad maar blijft toch niet hangen…:sweat_smile:

5 likes

Mocht je de doxa eens willen verkopen, dan hoor ik dat graag

lijkt me wel een leuke combi

21 likes

Ik zou intuïtief denken aan n daily wear en n horloge dat (ook) netjes gedragen kan worden, als ideale 2 piece collectie.

Toch is de situatie anders (gegaan) en past(e) beter bij mijn dagelijkse bezigheden.

Ik heb als daily beater n Seiko shrouded monster. Tevens t horloge dat meegaat op mn dagjes naar de wellness.
En als slaap horloge draag ik nu n Garmin Instinct Crossover.

T was eigenlijk eerst andersom, omdat ik smartphone notificaties erg handig vind op n smartwatch.
Maar sinds de inbraak wil ik niet t risico dat mn dierbare Seiko ook gejat kan worden wanneer ik niet thuis ben en is t dus nu mn daily wear geworden.

7 likes

Momenteel deze twee :star_struck:

28 likes

Nou spijt dat ik mijn Seamaster heb verkocht.

Op naar C24…

18 likes

Deze:

Met op dit moment deze:

De 2e piece zal altijd iets naast de G10 zijn…

10 likes

Als ik gedwongen wordt om te kiezen :slightly_smiling_face:

14 likes

Haha succes met de zoektocht! :wink:

Moeten het er echt twee zijn, dan deze:

17 likes