Wat is jouw ultieme 2 piece collectie

:joy:

1 like

Mijn super duo. Dragen allebei heerlijk!

27 likes

Heel sexy allebei! We kunnen dit topic sluiten. Ik berg mijn horloges weer op…

3 likes

:heart_eyes:

1 like

:ok_hand:

1 like

Eén van deze twee wordt m’n nieuwe horloge :grin: maar die Explorer 36 eerst maar eens een keer gaan passen

23 likes

Een daily :watch: en een vakantiebeater :sunny:

14 likes

Daar zijn die Omega’s top voor he.

6 likes

Hier is inzicht voort geschreden. Als ik uit eigen verzameling onderscheid zou maken tussen de “mooiste two piece” en de “beste two piece” zou ik op deze opties uitkomen:

1. De “Beste” two piece.
    Dit is het “beste” omdat dit het beste comfort vertegenwoordigt met de meest bomb proof horloges die tegen een stootje kunnen maar tegelijkertijd vrijwel altijd gepast zijn. Dit zou de categorie “zorgeloos” zijn, ook in Johannesburg, en ook in het water.

Dat kan deze combinatie zijn, maar het zou ook de SBGX263 champagne kunnen zijn in combinatie met de SJE085 Alpinist.

2. De “Mooiste” two piece.
    Dit is wat mij betreft de mooiste combo, waarbij de SBGW303 het dichtst in de buurt komt van een GADA, ook al is hij wat dikker dan de horloges hierboven.

Ik ben benieuwd wat jullie zouden kiezen:

• Sierpaarden
  • Werkpaarden
0 stemmers
4 likes

De onderste natuurlijk rare vraag

Sierpaarden natuurlijk. En die dan ook gewoon voor de ploeg laten lopen. Het is niet dat ze het niet kunnen.

5 likes

Die Reverso is toch bedoeld om al galopperend ballen mee voort te hameren?
En die groene GS lijkt me ook niet veel minder een beuker dan die blauwe.

Dat levert dus weer een boel ruimte op in de kist. Graag gedaan. :+1:

5 likes

Ach, hij heeft een veerton en ankergang, da’s een stuk minder robuust dan een metalen quartz uurwerk. Maar ik hoor wat je zegt. :slight_smile:

1 like

Momenteel erg content met deze 2 piece! :smile:

15 likes

Momenteel is dit, op een paar amper gedragen Casio’s na, mijn volledige verzameling. Eigenlijk mis ik er weinig aan. :thinking:

22 likes

Digitaal en analoog. Samen voor een paar tientjes. Geen onderhoud nodig. Geen verzekering. Geen zorgen.

5 likes

Kan niet echt kiezen. :wink:

5 likes

Iemand gaf m’n post een like zodoende kwam ik 'm weer tegen.

Ik ben er binnenkort! Met een blauwe FXD dan wel ipv de GMT. Veel eerder dan ik had gedacht.

21 likes

Dat is een heel mooi divers setje David!:heavy_check_mark::heavy_check_mark::+1:

1 like

Dankjewel Erik :+1:

2 likes