Wat is jouw ultieme 2 piece collectie

:thinking:

Het is inderdaad de SBGW231.

8 likes

Ben heel blij met deze twee! Past op allerlei verschillende bandjes. Groot draaggemak en heerlijke alledaages horloges. Is iedere ochtend lastig kiezen :grimacing:

23 likes

27 likes

Is ie weer terug?

2 likes

Nee, foto van 5 weken geleden :see_no_evil:.
Hij is nu 4,5 week weg dus hopelijk halverwege :ok_hand:t2:

1 like

Vandaag de dag is dit mijn ‘ultieme two piece’ … :wink:

34 likes

Ultra weer eruit?

1 like

Ik had weer “zin in iets anders” … :wink:

1 like

Tof man :+1:t2:

Zelf nu in de ban van deze twee :wink:

22 likes

Ik zie er 4

3 likes

Haha hoe kan het ook anders.

Op vakantie. 1 voor op het strand, zee en zwembad en 1 voor de andere momenten. (Amper gedragen dus :joy:)

.

21 likes

Hebben jullie nou meer Flipper rust?
Met twee horloges.

Ik twijfel er vaak over om alles weg te doen voor twee sterke stukken.

Hoor graag jullie mening,

5 likes

Ikke niet. :wink:

Haha, maand geleden had ik twee andere ‘sterke stukken’ en de maand ervoor trouwens ook… :see_no_evil: ik heb dit jaar al acht keer in/out meegemaakt, dus 8 horloges gekocht die inmiddels ook alweer weg zijn. Allemaal ‘sterke stukken’. Telkens - vind ik - fraaie aanwinsten. Maar goed, zo gaat dat bij mij wel vaker. Ik vind de voorpret soms ook leuker dan het bezit. Tja.

8 likes

Sorry. Ik heb er meer dan 2.

Maar ik hou de collectie over het algemeen klein. Dan kan ik optimaal genieten.

Toen ik er maar 2 had was ik ook super tevreden.

Ja altijd doen. Mijn motto is:

Het is een reis die te maken heeft met het ontdekken van wat echt mooi is. Koop geen snacks. Koop of tracht je grails te kopen en in de tussentijd je collectie klein te houden. Draag en bovenal geniet.

13 likes

Denk toch dat dit 'm is voor mij.
Zeker icm de vele banden op de Overseas.

Oude foto btw.

41 likes

Ja, ik ken dat ook. Ik heb ook de Flipper virus.
Daarom vraag ik mij echt af om alles weg te doen en m’n twee droom horloges te kopen .
Maar zal je dan rust hebben vraag ik mij af.

7 likes

Ik ben er nog niet over uit wat voor mij de definitie van een ‘droomhorloge’ is, wat ook haal-/betaal-/draagbaar is. Heb in de afgelopen 20 jaar al wel veel horloges en merken gehad.

Een echte blijver zat er niet bij en nog steeds niet … hoewel mijn Casio G-Shock M5610 houdt het al lang vol! :wink:. Ben wel telkens weer teruggekomen bij eerdere aanwinsten, zoals nu met de Moonwatch en ook met deze rooie Black bay (ook al eerder gehad).

Het duo wat ik hierboven laat zien zou best ideaal kunnen zijn en zo lijkt het nu ook. Maar ik ken mijzelf dus uitspraken als “deze gaat nooit weg”, ik begin er niet aan. :sunglasses:

Zal heel persoonlijk zijn.

2 likes

Ik heb ze dubbel 1 setje om te dragen en 1 set veilig in de kluis. :stuck_out_tongue:

Zo beter? :hugs:

10 likes

Ze lachen niet. :sweat_smile:

2 likes