Wat is jouw ultieme 2 piece collectie

Deze kan je altijd en overal zorgeloos dragen, ijzersterk krasvrij carbon.

5 likes

Is een super beater :facepunch:t2:

1 like

Mijn ultieme 2 piece:

21 likes

Terecht, prachtig horloge die nieuwe uitvoering. Mooi duo!

2 likes

Mja, maar dan is er dus geen ‘beater’ meer. Tenminste, mij lijkt een vintage of youngtimer Submariner niet het ideale horloge om deze rol te vervullen. Maar dat kan voor andere mensen natuurlijk anders zijn.

Edit: ah, ik lees verderop

Nou ja, dat dus. :wink:

1 like

Klopt maar wel echt als beater gebruikt, ijzersterk betrouwbaar uurwerk, waterdicht.
Misschien iets kostbaar dan is deze als ultieme beater beter geschikt.

5 likes

is idd super nice! Heb je 'm al?
Deze met de OP en nog een (TAG) Heuer chrono erbij en je hebt toch wel een ongeveer perfecte 3-piece, imo. :+1:

1 like

Tudor en Rolex gaan wat mij betreft prima samen en deze twee vullen elkaar mooi aan. Niet de meest gewaagde combo en er zijn er op het forum meer met dit duo, dus ik win er zeker geen originaliteitsprijs mee. Maar je moet dragen wat je mooi vindt toch :wink:

Ik sluit niet uit dat ik de oem rubber band er nog eens bij koop want de T-Fit wil ik niet missen. Dat is echt een top systeem.

3 likes

The beauty and the beast

25 likes

Mooi duo :ok_hand:

1 like

:saluting_face:

Tof

1 like

Ik denk dat dit mijn ultieme 2-piece collectie is

23 likes

You struck gold met die Doxa. Alles klopt gewoon. Super.

2 likes

Die Dweller zou zelfs nog best een one piece kunnen zijn :wink:

1 like

Jep. Die draag ik ook het meest.

1 like

Speedmaster bevalt goed of niet? Met easylink?

Mocht je een keer extra band overwegen dan beveel ik de Nylon band met vouwsluiting aan!

5 likes

Vraag van een Rolex leek: heb je de cyclops verwijderd? Of heeft Rolex ook datum modellen waar die niet op zitten?

1 like

Die zijn er inderdaad en dit was de laatste.

10 likes

Bevalt prima! De sluiting had van mij wat groter gemogen, zodat er bijvoorbeeld een extra klikje op zou zitten bij de snelverstelling. Hij zit nu goed, maar in de winter moet er mogelijk toch nog een schakeltje af. Afwachten… :slight_smile:

Thanks, maar ik hou ik hem lekker op staal. Vind ik 't mooist bij deze.

1 like