Wat is jouw ultieme 2 piece collectie

Zeker van origine 100% gelijk. Maar ik vind wel dat die de laatste 10 jaar zeer goed bezig zijn. Als je het bv vergelijkt met een Richard Mile is Jacob toch wel echt ambacht. En denk ik voor de komende jaren een belangrijke speler. Ik zou bv de billionaire 3 green emeralds gewoon daily kunnen dragen hoor :crazy_face: en als je er dan vragen over krijgt gewoon zeggen dat het een nepper uit een bekende vakantie bestemming is :rofl:

1 like

Niks op tegen. Ze zijn in goed gezelschap. Cartier, Van Cleef & Arpels, Louis Vuitton en Piaget zitten ook in die groep van horlogiers. :+1: Ik zou zeggen dat Jacob & Co mij dertig graden te flamboyant is, qua ontwerp. Die schurken tegen de gekkigheid van MB&F aan, maar als dat TS smaak is moet hij dat zelf weten.

Dit alles neemt niet weg dat juwelenzetters vaak angstvallig mooie horloges kunnen maken. Shit, Hermes is zelfs een leerlooier die mooie spullen maakt. Kun je nagaan.

2 likes

13 likes

Dat zijn wel een stel krachtpatsers :muscle:

1 like

11 likes

5 likes

8 likes

Breitling aerospace ? Tech forward ?

1 like

Heb ik respect voor, maar zou ik zelf nooit kopen. Hoe ouder ik word, hoezeer je met heel erg goede argumenten aan moet komen om me iets te verkopen wat geen dressy sporthorloge of uitgesproken dress watch is.

Het zal je opgevallen zijn dat er in mijn hele voorgestelde combo-rij slechts één horloge met lume en 200m waterdichtheid zat, en dat was dan een Nomos semi-dressertje met een 36mm doorsnee.

Dan eerder een Citizen 0100.

1 like

Recent een 2006 verworven , toch blij mee. Maar veel dagen is dress de voorkeur. En betaalbaar ook een citizens stiletto eco drive. En geheel volgens mijn forum naam een JLC master gt :sweat_smile: maar de citizens gaan met het meeste gemak om de pols :joy::sunglasses:

2 likes

Heel tof en vooral kleurrijk! Peace :v:

Ik had de santos xl 100 goud/staal met witte wijzerplaat. Heb die weg gedaan voor de sub. Prachtig uurwerk. Paste alleen niet bij mijn stijl.

1 like

Wat een mooi ding, deze versie kende ik nog niet! Lijkt erg op de Zenith Tipo CP2.

1 like

Vandaag deze 2 uit de eigen collectie maar gevoelsmatig is 4 voor mij de ondergrens…

16 likes

2 toppers hoor daar kan je het echt wel mee redden

1 like

afbeelding

Was er eigenlijk al.

16 likes

UG Polerouter
Eterna Super KonTiki

:heart_eyes:

18 likes

Zo schattig ook tegen elkaar aan :crazy_face: net broer en zus

Bedankt en natuurlijk waar maar voor mijn gevoel moet een set bestaan uit een duiker, chrono, dresser en een GMT…één daarvan ook nog een vintage, één als beater, het liefst ook nog iets in titanium…kortom te veel wensen…

1 like

Er is vast ergens een combi van die drie. Een dresser is het dan echt niet meer :slight_smile:

2 likes