Sterke vermoeden dat ik die inmiddels heb:
Wat een beest, die Day-Date…
Hier blijf ik toch wel erg tevreden mee. Gevoelsmatig nog goed draagbaar en nog onder het punt van stress tijdens het dragen (kwa prijs). Teveel geld in de hobby of een te duur horloge krijg ik de zenuwen van net als teveel keus. Dat maakt dit voor mij een ultieme set
Dat is wel een heel leuk setje ja komt wel bij die van mij in de buurt opzich black en blue
ik vind het toch persoonlijk erg leuk om Rolex en Omega te hebben.
Ik vind het ook leuk andere horloges te hebben in de prijsklasse van €200 tot €500 hobby ik ook veel rond. Ben bv ook weg van mijn NY0040. Met een budget van mag 500 zou in mijn ultieme setje zeker mijn NY0040 zitten. Misschien wel samen met de full metal Casio. Die ik tijdens de Siebel actie voor ongeveer €255 had.
Tot max €500 zou ik dit uit mijn collectie kiezen. (±€450) Een leuk setje hoeft niet veel te kosten.
Zo oké next level klasse
Hebben ze nu een traanplaat in die dial gelast?
Zie het ja heel cool van een schip met kanonnen vet
Altijd leuk zo’n topic. Mooie 2-piece collectie heb je maar ik vind het eerlijk gezegd te weinig afwisselend. Omdat twee keer een stalen band en twee keer een donkere wijzerplaat.
Als ik maar 2 horloges uit mijn eigen collectie zou mogen houden dan waren het deze twee.
De Santos zou ik dan natuurlijk op leer dragen.
Als geld geen rol speelt dan zeker deze twee
Die mopshondenkop achter de Zenith is wel een beetje afleidend. Wat is dat in godesnaam
Haha het makeup spiegeltje van mijn vrouw. Wij zijn nogal van de Franse bullies en mopshondjes🙄
Dit ziet er uit als 1+1=3!
Altijd plus1 hè
Haha nu zie ik het!
Prachtige set
Dank je wel voor je foto’s en toelichting ziet er goed uit. Snap wel wat je bedoeld. Ik zou natuurlijk de omega later nog op een leren band kunnen doen of iets dergelijks. Mijn stelling van ideale combo ging ook wel een beetje dat de omega en Rolex samen een super collectie is voornamelijk de Sub en Seamaster. Uiteraard is mijn menig al ligt aan het veranderen door dit topic. Maar daar is het HF precies voor
ik zou toch ook nu wel heeeeeel graag een Patek willen iets super elegants