Wat is jouw ultieme 2 piece collectie

Toch verrassend om de PO te zien aangezien die al 7 keer gekocht en verkocht is.

1 like

Ik streef ook niet naar een 2 piece collection…er zijn 10 of 15 horloges die ik wil hebben, maar niet tegelijkertijd dus soms verdwijnen ze weer even

1 like

Ik merk nu al dat het lastig kiezen is elke dag wat ik ga dragen met 2 horloges :sweat_smile:

2 likes

Dit is mijn ultieme 2-piece :smiley: Twee strapmonsters die met een bandenswap een compleet andere look krijgen. Hierdoor heb je gevoelsmatig alsnog meer dan twee horloges :sweat_smile:

Voor de Pelagos zou ik de rubber band, een sailcloth en wat natos erbij kopen.
Voor de GS verschillende leren banden die het horloge een meer casual look geven en een BoR bracelet

18 likes

Als ik ooit in de positie zou zijn dat ik andere mensen het fysieke werk voor me zou kunnen laten doen, en ik me niet meer druk zou hoeven maken om triviale zaken als waterbestendigheid, krasbestendigheid of schokbestendigheid zou dit het duo zijn:

Maar voorlopig ben ik nog teveel aan het werken, klussen en hobbyen… Ook omdat ik het leuk vind trouwens hoor. De kans dat de collectie ooit uit slechts twee stuks zou bestaan, zonder beaters, is nagenoeg nihil.

1 like

Dit zijn in iedergeval wel 2 pareltjes😊 ben ook bang dat mijn collectie nooit kleiner gaat worden maar alleen maar groter

1 like

Black Bay 58 GMT (voldoende gada en dressy voor mij) en een Garmin Epix Pro 42mm sapphire (voor de andere hobby).
Moet de tweede ook een ‘echt’ horloge zijn, dan de Pelagos 39.

2 likes

Als het om je pols zit en het verteld de tijd en het is geen smart Watch zit je wat mij betreft met een horloge :crazy_face:

1 like

Mijn two piece collectie bestaat uit de Omega Seamaster en de Omega Speedmaster. Ik ben de eigenaar van allebei. :slight_smile:

12 likes

Prachtige set. Vooral de kleuren combinatie bij de speedmaster :fire:

:face_in_clouds: ik ga hier even niet op antwoorden. Ik voel anders een nieuw topic aankomen :face_with_peeking_eye:

1 like

Dank je wel.

1 like

Met dit duo zou ik ook goed uit de voeten kunnen trouwens:

9 likes

Eens!

10 likes

5 likes

Dit komt toch wel in de buurt van mijn ultieme set…

Meer heb je niet nodig toch?

28 likes

prachtig set!

1 like

Bizar mooi!! Dat is gewoon perfectie! Een daytona staat toch ook wel echt op mijn verlanglijstje :heart_eyes:

16 likes

Prachtig :heart_eyes:

2 likes