Dat is toch heerlijk om te realiseren?
Gewoon het feit dat je weet dat je ze hebt. Genieten.
Prachtige set!! Zeer elegant
Tot een week of drie geleden:
Nu:
Als het er op aankomt, verliest de Black Bay het van de Planet Ocean
Great minds think alike
Zooo hoe dik!!! Die omega is wel heel ziek zeg wow!! Die vind ik zelfs dikker dan mijn Aqua Terra
Is er een groot verschil in hoe ze dragen de PO en de BB?
Ja, heerlijk formaat ook die 39,5mm .
De zirkonium wijzerplaat en LiquidMetal bezel maken het geheel af. Moderne materialen zonder aan het Planet Ocean concept af te doen (een toolwatch met indrukwekkende specificaties).
Eerlijk gezegd vind ik de huidige serie PO maar zo zo… wellicht iets te ver doorontwikkeld
Uit mijn NA-topic:
"De Planet Ocean is ietsje dikker (en zwaarder) dan de Black Bay 58 maar ze dragen beide heel comfortabel.
Qua diameter bijna gelijk aan elkaar, de Black Bay heeft een “slanker” voorkomen dan de Planet Ocean maar ik vind ze beide, op hun eigen manier, prachtig vormgegeven."
Hahaha ik gaf die grijze nou juist als voorbeeld van een, in mijn ogen, minder geslaagd exemplaar .
Ben niet zo’n liefhebber van matte, keramische kasten .
Maar leuk dat jij 'm wel kan waarderen!
Wowwww prachtig zeg!!! Welke modellen zijn dat precies de sub 4 cijfers en die gmt heb ik nog nooit gezien in die kleur
1680 en 1675
Jij bent de eerste waarvan ik zeg ja daar zou ik die van mij wel mee willen ruilen! Wat zeg je
Het subje? Nee die 1680 is top. Gaat nooit meer weg. Plexi is sexy
Tophat plexi
De oudere gmt’s tem 5 digit zijn leuk omdat je inserts kan wisselen (kleurtjes, telkens andere look) en ook zowel op jubilee als oyster.
Beter kan niet eigenlijk
Heeeeeeeel leuk zelfs