Heel leuk om te lezen dat er nog oude horloges worden gekoesterd👍
Superleuk om te lezen dat je nog zoveel plezier beleefd aan de TAG.
Gaaf dat verder alles nog bewaard is gebleven. Ik denk dat ik destijds alle boekjes, doosje, sticker e.d. in de winkel heb achtergelaten en met een glimlach en met horloge om de pols naar buiten ben gelopen
Ergens rond de eeuwwisseling heb ik in Zwitserland meegedaan aan een Prijsvraag van een lifestyle magazine. volkomen by surprise heb ik de hoofdprijs gewonnen: dit horloge van Maurice Lacroix.
Inmiddels vind het niet meer zo mooi, en ik draag het ook nooit meer, maar het heeft wel de aanzet gegeven tot mijn horloge verslaving .
Deze kreeg ik ~27 jaar geleden van mijn ouders tijdens een bezoek aan het Hergé museum in België. Ik was toen een jaar of zes en waanzinnig fan van Kuifje.
Heeft niet meer het originele uurwerk, maar loopt netjes.
De Blauwe Lotus!! (toch?)
Ik heb nog altijd mijn gouden tissot gekregen op mijn eerste communie meer dan 55 jaar geleden.
Mijn eerste, gekocht in 2014
Maurice Lacroix pontos chronograph.
Valjoux 7750 erin.
Weken/maanden over getwijfeld of ik echt dat soort geld aan een horloge zou uitgeven.
Nog altijd in bezit dus wordt echter nooit meer gedragen.
Niet mn allerallereerste maar wel de oudste tot nu toe. Jaren geleden, ik weet niet eens meer wanneer precies, gekregen van mijn ouders voor mijn verjaardag toen. Kan ook zo niet meer achterhalen welke dit is.
heel leuk
Ik vind hem wel heel mooi. Gewoon lekker houden joh:slight_smile:
Mijn Pulsar die ik kreeg van mijn vrienden op mijn 16e verjaardag, met inscriptie heel bijzonder om nog te hebben.
Draagt leuk op de originele bracelet die ik hier op het forum vond (zelfde horloge voor 2 tientjes, met zilveren plaat). Beiden dragen ook lekker op leer.
ik heb al mijn horloges nog. Voor mijn eerste communie kreeg ik een Flik Flak, voor mijn plechtige communie een Baby G en voor mijn 16de een Swatch.
Hier een foto van de Flik Flak rond de pols van mijn dochter van 3. Uit de goede oude tijd dat ze nog kwamen in aluminium kast en met mineraalglas. Werkt helaas niet meer
Seiko SNQ105P1 gekocht 12,5 jaar geleden toen ik ging trouwen. Draag hem nog regelmatig als ik wat netter gekleed ga. Daarvoor enkele Seiko’s gehad door de jaren heen maar niet meer in mijn bezit.