Wat is jullie allereerste horloge dat je nog bezit?

Jazeker, nog steeds in bezit met box papers uit 1996. Het Havo examenfeest overleefd, op 40 meter diepte mijn Padi Advanced mee gehaald en voorzien van een nieuw uurwerk in 2003. Sinds 2010 met welverdiend pensioen.

5 likes

Gekocht in 1993 van de eindejaarsuitkering bij mijn eerste werkgever. Recent de capacitor vervangen.

3 likes

Bijna anderhalf jaar @Fabian1

3 likes

certina dat pro titanium. Zal omstreeks 1998 zijn geweest. Loopt nog als een malle.

1 like

En jahaaa,
Toen al met snelverstelling in de sluiting. :+1:

3 likes

Gaaf! Supermooie band ook!

1 like

6 likes

Vind ik ook . Hoe retro kan een band zijn?

1 like

Ultieme retro band voor dit uurwerk :sunglasses:

1 like

Ooit, lang geleden, kado gekregen van mijn ouders voor mijn eindexamen.
Wordt nu af en toe gedragen door mijn dochter.

1 like

Aquanautic baracuda nieuw aangeschaft in 2012
Staal horloge met een witgouden diamanten bezel.
En nog steeds in bezit

1 like

Olympic Junior, handopwinding. M’n eerste horloge, gekregen in 1966 omdat ik toen - 6 jaar oud - had leren klokkijken :slight_smile:

6 likes

Mooi @GerardNijenbrinks :+1:

Poh, ik was toen nog maar 3.

1 like

Niet direct bij de hand, maar deze Swatch uit 1987

.
Talrijke bandjes versleten, ook mee gezwommen en scuba duiken.

Daarvoor een Casio, geen Gshock, maar wel met een schermbumper. Met witte dial, zowel klein digitaal scherm onderaan, als analoge wijzers. Zwart plastiek en ronde vorm.

Daarvoor een soort Breiling of Seiko geïnspireerd horloge, type dat Arnold droeg in de jungle tegen een buitenaardse trofee jager.

2 likes

Mijn eerste Seiko, kwam ik laatst in een lade weer tegen. Volgens mij een van de eerste Seiko Kinetic’s ergens half jaren 80 schat ik in ??

Er zit overigens geen muziek meer in, en ik ben nu heel wat zuiniger op mijn horloges :grinning:

1 like

Deze vond ik ook nog, gekregen in 1974, horloge van m’n opa!

Op de achterkant staat Discu-safe, ik dacht altijd dat er Disco-safe stond haha hippe opa!

Geen idee van welk jaar dit horloge is, ergens jaren '50/'60 denk ik!

4 likes

Maar werkt altijd nog prima!

1 like

En loopt nog steeds

2 likes

Moet dat niet de Ebbingestraat zijn?

1 like

Verhip! Ja! Dat is inderdaad de Oude Ebbingestraat :+1: