Misschien… misschien… was het wel een trol! Die graag uit was op oorlog op het forum
Zeker mee eens hoor!
Niet omdat het om geld gaat. Omdat je voor 20K weinig mooiers kan kopen dan een Rolex
Vrouw, zijn ook mensen die dromen van nutella maar altijd huismerk moeten kopen. Hoor je mij ook niet over
De Everose YM kan ik helaas niet opvoeren in dit topic
Oneens! Een toffe Tudor of JLC of Cartier koop je ook onder de 20k…
Hahaha ja die is wel weer erg lekker! Ieder zijn budget toch?
Irrelevant in dit topic. De vraag is wat het mooiste horloge tot 20k is.
Dat is ook weer waar!
Dat zeggen vooral mensen die geld zat hebben
Verklaar je nader, vrouw
Ben ik niet met je eens. Geluk en gezondheid is echt niet te koop
Maar we zitten hier nu eenmaal op een horlogeforum…
Dat maakt in dit geval toch niet uit? Ik droom ook wel van en Ferrari, wetende dat de kans vrij klein is dat ie er ooit gaat komen. Daar zijn dromen voor!
En dat de ene het breder heeft dan de andere is ook niet gek op dit forum, het loopt uiteen van de Seiko 5 naar een Patek of Lange. Dat maakt dit forum juist zo mooi! Wat voor jou 20k is is voor een ander 2k om uit te geven.
Ontopic:
Mijn droom (die er wel gaat komen)
De droom die er niet gaat komen (ook ver boven de 20k overigens)
Sub 20k het dikste wat je kan kopen in mijn ogen!
Maar echt grail materiaal blijft toch wel een Grönefeld😍 (natuurlijk wat meer dan 20k)
Heel gaaf! Ik vind de Omega Seamaster 300M 1 van de gaafste horloges van dit moment. De blauwe versie heeft dan mijn voorkeur. Heel mooi dat dit horloge binnen bereik is voor jou. Op deze modellen is 15% korting ook niet ongebruikelijk.
Voor 20 liever een Overseas. Met drie bandjes dus dat is stiekem voor 60k aan horloges! Overigens fraaie worldtimer iemand die ooit gepast hier?
Ik heb precies hetzelfde bij deze Omega. 43mm is natuurlijk wel een afmeting, maar ik heb daar laatst een video van bekeken; het ziet er wel allemaal gaaf uit