Wat is jullie droomhorloge onder de 20k?

Als het maar te koop is voor 20k :slight_smile:

1 like

Gast er zijn mensen op dit document die doen 5 jaar over 20k sparen

1 like

Uiteraard, maar het is ook droomhorloge onder de 20k dus een 2k oris of een 300euro seiko het maakt allemaal niet uit. Jou droomhorloge niets meer niets minder. Prijs zegt toch niets? Zolang het je droom is.

1 like

Ik sprak overigens niet voor mezelf

Ik vind echter het gemak waarmee op het forum over kolossale bedragen wordt gesproken, alsof het niks is, soms stuitend.

Maar that’s me

3 likes

Ja klopt, eens… maar het is natuurlijk een topic he… de ene heeft dit als droom en de andere dat.

Het is hoe dan ook een hobby dat geld kost.

1 like

Belachelijk idd.

2 likes

Topic maar naar groen verplaatsen … aangezien het om geld gaat?

2 likes

Hahaha ik snap dit serieus nooit :rofl:
Papieren geld is niet groen in de EU… alleen in USA.

1 like

Ach, geld is relatief. Het gaat om liefde!

5 likes

De passie !

1 like

Vroegâh

2 likes

Haha holyshit ja echt vroegah!
Daar had je weinig van nodig om je auto vol te tanken…

2 likes

Hoe wordt er dan over gesproken, behalve dan in de zin van uitgeven voor een horloge?

2 likes

Ja,en je kocht er wel 3x broden van

1 like

Had misschien even een emoticon moeten toevoegen :blush:; wat betreft het geld wat leden overhebben op dit forum voor horloges (incl mezelf) is niet helemaal een random afspiegeling van de samenleving (om even in het verlengde op de post van @EVH te reageren)

1 like

Klopt! En van 2 van die briefjes had je een singeltje op cd!

1 like

Wat is dat voor iets moderns man? LP !!

1 like

Ja dat snap ik, ik weet het precies hoor… ben pas een goede 1,5jr geleden begonnen ermee…

Maar ik ben meer van wat je zelf tof vind moet je kopen zolang je het kan betalen. Voor de ene is dat een seiko voor de ander een AP…

3 likes

En zo is het!

2 likes

Vraag met trouwens af wat er met de TS is gebeurd. Die heeft nooit meer iets van zich laten horen…

1 like