Wat is jullie droomhorloge onder de 20k?

De rolex deepsea James Cameron, en sinds een maand heb ik hem, wat een prachtig horloge.:grinning_face_with_smiling_eyes:

7 likes

Kermisklok…

3 likes

Nou als ik die op de kermis kon vissen dan wist ik het wel😎

1 like

zieltje

1 like

Is zo’n model overigens nog wel redelijk verkrijgbaar, of moet je daarvoor ook al een premiumklant zijn om deze vlot mee te kunnen krijgen (echt uit interesse hoor, want ik bevind mij voorlopig nog lang niet in de positie om concreet naar horloges uit dit prijssegment te kijken :sweat_smile:)

1 like

On topic: om de een of andere reden heb ik een enorm zwak voor Moser … nu is het niet en/en, dus kan mij voorstellen dat ik daar mijn DJ ook wel voor ga verkopen om het budget rond te krijgen …

En dan deze graag :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Wat betekent dat?

De ultieme Tissot. Al vrees ik dat 20k inmiddels niet genoeg meer is :sweat_smile:

8 likes

Dit op dit moment, alleen echt k*t dat hij niet te krijgen is als je niet 16 jaar Max Busser steunt/kent/levert. Overigens houd je dan nog 18k over. Wat een unit.

Duizend keer cooler dan een deuh-tona, komt helemaal tegemoet aan mijn sharks with frikkin laser beams behoefte…

Zoiets is mijn gok:

:heart:

7 likes

Eerst passen. Absurd groot.

1 like

Best groot ja. Maar ik vind het niet te groot. Maarja, zoveel mensen, zoveel wensen.

6 likes

Valt mee toch? Hoe groot is ie?

1 like

Wel groot voor een (semi-)dresser.

Maar goed, ik ben niet het type voor een frisbee op de pols.

Zijn redelijk goed verkrijgbaar volgens mij en zal denk ik ook niet veranderen.

1 like

Droomhorloge is misschien een groot woord maar deze komt wel in de buurt en ooit nog een keer om m’n pols. :slightly_smiling_face:

afbeelding

1 like

zdCP8j5mCt80Hv5ABC

13 likes

Hangt al om mijn pols :star_struck:

5 likes

42,8mm

Dit is overigens geen dresser maar gewoon een sport horloge. Kan je gewoon lekker mee duiken.

Je kan hem ook op staal en met bezel krijgen.

4 likes