Wat is jullie droomhorloge onder de 20k?

Ik moet mijn uitspraak nuanceren. Ik had, 3 dagen, de groene. Op 17,5 cm pols was ie echt veel te groot. Maar dat kan deels komen door de kleur van de plaat. Ik heb ook de blauwe gepast, en die oogde kleiner. Hoe dan ook een flinke ding, niet voor ielige polsjes. Wel schitterend overigens.

1 like

Een Holthinrichs lijkt me heel gaaf.

Een saxonia zou ik ook heel cool vinden.

13 likes

Oef, allebei ook wel kanshebbers op mijn lijstje!

@scrubsaurusrex wel zonde als je met die Holthinrichs zo lang moet wachten en je 'm na een paar dagen alweer zat bent :joy::wink:

3 likes

:joy::joy::joy:

Ik mag toch hopen dat ik nog iets anders dan de Fortis eeuwig zal houden :see_no_evil:

1 like

Door het ontbreken van een bezel is er een andere/grotere wijzerplaat/kast verhouding. De kast en wijzerplaat zijn magistraal en naar mijn mening is de kast erg fijn om te dragen, super mooi uurwerk ook.

De Bethune db28, moet ik nog wel een munteenheid (crypto?) vinden die de 20k grens niet doorbreekt.

Ik zoek de hommage van dit model om eerst te ervaren of het iets voor mij is.:joy:

1 like

Niet een beetje te groot voor jou pols ? :joy:

Mooi horloge hoor :kissing_heart:

1 like

Dat geprinte logo blijft toch een misser…

Heel begrijpelijk.

1 like

Valt mee, door de dikte vertekend de foto,:stuck_out_tongue_winking_eye: en ik houd van grote horloges, ik heb niks met horloges onder de 40mm.:sweat_smile:

Kijk dat zijn nou eens voorstellen waar ik ook warm van word. :grin:

En nu heb ik ze alle 3 voor de prijs van 1!

6 likes

Maar @Dobar wat zou jij nou kopen als droomhorloge of heb je die al?

Vind het wel lang duren voordat jezelf op je eigen topic reageert… :see_no_evil:

Alle 1 voor de prijs van 1 en 2 inlays… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ssssh :shushing_face:

3 likes

Heb je m gekocht?

Yes, de onderste, komt dinsdag binnen.

1 like

Nice!

Voor mij deze

Lange Saxonia.PNG

2 likes