Wat is jullie droomhorloge?


2 likes

Voor dit jaar deze:

4 likes

6 likes

Ik vind de globemaster zo mooi , alleen zou dit nog beter staan op een beads of rice bracelet.

1 like

AP 15400

Haalbaar maar wat een geld voor een stalen horloge…

Mijn BLNR :ok_hand:

11 likes

Dit is mij droomhorloge, die er ooit eens gaat komen.

6 likes

Klinkt gek maar meen ik serieus.

image

13 likes

Gelukkig niet 1 van de duurste :joy::joy::joy::joy:

Kan ik enkel maar akkoord mee gaan… klinkt idd gek

Ach ja, dromen… over horloges? Oké. Ik denk dat ik dan een PP Nautilus chrono ga tegenkomen. Heerlijk!

image

5 likes

Maar dan wel de first release uit 1933.

Mooie sub! Tegen die tijd niet vergeten om hier een wristshot te plaatsen. :slightly_smiling_face:

Als er plaats is om echt gek te doen, dan neem ik deze Omega Constellation Grand Deluxe naast de toekomstige Datejust😍.

2 likes

Deze:

Maar mocht dat echt niet lukken zou ik ook prima met deze kunnen leven:

10 likes

Ik heb het even moeten opzoeken (zo groot is mijn kennis niet :slight_smile:), maar dan ga ik toch voor de band zoals op de foto. Zo heeft ieder zo zijn voorkeur. :+1: ik zou ook eerder voor oyster gaan, dan jubilee.

Maar de Globemaster ansich blijft geweldig mooi. Het zou fantastisch zijn, mocht deze dit jaar in de collectie zitten. Afwachten. :crossed_fingers:

I’m hoop het echt voor je! En ik zou weer eerder voor de jubilee gaan dan de oyster haha.

1 like

De Air King heb ik al , alleen ik wil zo graag een Jubilee voor mijn horloge. Maakt het in mijn ogen helemaal af.

2 likes

Dit is het horloge waar ik momenteel het meeste over droom. En die ik dan de volgende ochtend weer omgesp :grin:

Als de dromen echt gek worden, dan wordt het toch deze. Voor als de miljoenen echt binnenlopen. Hoewel 44mm natuurlijk veel te groot is, maar dat vergeef ik hem.

8 likes

M’n echte droomhorloge is een omega, opzich maakt het type mij niet uit maar de seamaster vind ik wel een hele goede

Een andere guilty pleasure is of een two tone, of een volledig goude horloge. En beter dan een rolex daydate kan het niet worden denk ik

Zo fout, maar zo fijn.

2 likes