Wat is jullie droomhorloge?

Ik ben tevreden. :blush:

3 likes

Uhm, die Globemaster? :grinning:

Wat is daarmee?

Uh die heb je toch al? Maar inderdaad, dat telt ook als droomhorloge :clap: Prachtige Omega btw!

1 like

Die is niet onaardig.

Laat dat “fout” maar zitten.

Mijn droomhorloge:

11 likes

:joy::rofl: Dat dacht ik al.

Ik kan ermee leven als ie er nooit komt.

4 likes

Is dat niet een Heuer :thinking:

Ha, had kunnen verwachten een reactie van je te krijgen :yum:.

1 like

:thinking: de JLC Deep Sea … of @eddegroot zijn Hulk :green_heart:

9 likes

Arnold & Son TEC1:


3 likes

Altijd dezelfde

9 likes


F*ck it, eens gaat ie er komen.

2 likes

Uit ervaring kan ik zeggen dat ze beide heel mooi zijn maar de laatste is het voor mij!

1 like

Zeker de hulk

Momenteel:

Hard op zoek en dan voorlopig even klaar :slight_smile:

9 likes

Mijn eigen oude turtle. Een pracht ding, heb deze al jaren en zo veel mee gedaan en beleefd! Heerlijk horloge en wil er nog veel dingen mee beleven, mooie plekken en dingen zien en doen!
Het eerste horloge dat ik echt gaaf vond en nog steeds vind. Een ander duur ding zou niks veranderen aan mijn gevoel bij dit stukje gereedschap.
Ja ik kan genieten van mooie horloges, en bij s&c een mooie nieuwe maanhorloge of diepzee of schipmeester halen en betalen. Maar wat is mijn winst? Het gevoel en emotie dat is wat telt voor mijzelf , die kan ik niet kopen. Wie weet probeer ik het een keertje.
Eerst ga ik andere dingen proberen , hopelijk heeft mijn Dame een goede bui en word het een mooie avond . Weg met de spullen , hoe minder spullen hoe meer plezier samen :innocent::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

De tweede is echt gruwelijk gaaf, volgens mij in de krochten van “Hades” geprepareerd. Master gewoon!

1 like

Heb een aantal:


5 likes

Een droomhorloge?

Ik droom wel eens van…eh…
…dat hele chique spul staat mij toch niet, ik vind zo’n Patek niet passen.
Een Rolex is ook al over het randje eigenlijk…

Toen ineens dacht ik; minimalistisch, beetje dressy, niet te groot, sporty en met een goede WR.
En, niet zo’n gung ho diver.

Hmmmm :thinking:

Aha!! :star_struck:

Inderdaad, een Nomos Ahoi Atlantik

Met 200 meter WR :+1:

@Fate_Amenable_To_Change heeft er een, toch?
Naar alle tevredenheid mag ik hopen.

5 likes