Wat is jullie favoriete horloge van Watches & Wonders 2024?

Zo waar :joy::+1:

2 likes

Ik weet niet. Op een horloge na van GS wat een ex van me is weet ik t niet met GS: zoveel nieuwe horloges per maand gemiddeld. En idd duur geworden

En even helemaal off topic.

Weet nu niet welk uurwerk ik mooier vind. In goud is de Lambda iets duurder dan de GS in staal.

Beide kwijl. :drooling_face:

Moeilijk moeilijk

IMG_8462

5 likes

Voor het dagelijkse nieuws hou ik https://www.watchcrunch.com/news in de gaten. Toen op dag 1 van W&W de embargo’s losgelaten werden kon je er niet tegenop scrollen, zo enorm was de vloedgolf.

De panda Carrera vond ik ook de leukste, en eigenlijk dan vooral de nieuwe los verkrijgbare stalen band à €330: link

De Grand Seiko release van het 9SA4 uurwerk kon me ook bekoren, in de titanium SLGW003.

7 likes

Eigenlijk geen één die echt bijzonder is.
Maar de hobby zit bij mij nu ook even op een lager pitje ivm prioriteiten dus wellicht dat het mij ook even minder boeit allemaal :smiley:

1 like

Die Carrera😍
Vind zelf ook de BB 85 gmt een slimme zet. Echt een topper zo.
De Oris Aquis heeft ook een goede upgrade gehad. Deze vreemde eend vind ik ook vet:

16 likes

Wauw. :drooling_face:

2 likes

50k.

Maar jum jum, helemaal op bewegende beelden. :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Mijn lievelingsmerk was op W&W 2024 goed op dreef :heart_eyes:

16 likes

Bij de New York Times zit vandaag een bijlage van 12 pagina’s over Watches & Wonders.
Verder heb ik nog geen idee welke de mooiste of leukste is? Eerst die bijlage maar eens doorlezen :grin:

5 likes

Wat @whisky zegt, daarom nog een keer:

16 likes

Laurent Ferrier moonphase

2 likes

Ik doe mee met @Anthony

Een dresser met eigen smoel. Geen makkelijke opgave om dat te ontwerpen.

13 likes

16 likes

Ik sluit me bij @whisky aan. De Grand Seiko Birch bark, en Cartier. Maar dan wel de bloedrode achteruit lopende Santos Dumont van hierboven.

Geen derde horloge nodig.

Eervolle vermelding voor de 31 kleurtjes van Nomos.

4 likes

De dual time van Cartier is ook heel vet. Foto van Fratello:

17 likes

Dit is mijn favoriet van de show. En aangezien het prijs op aanvraag is leef ik in de veronderstelling dat hij vast hartstikke betaalbaar zal zijn :sweat_smile:

14 likes

Ik trek dit ook niet. Maar dat komt vooral door de combinatie met de stalen band. Dat klopt voor mijn gevoel niet. Hier hoort voor mijn gevoel een TT band op.

Over winnaars gesproken… Ik heb er de huidskleur noch de portemonnee voor. Maar wat een ding.

Ik zou deze wel kunnen hebben:

Echt heerlijk!

Wat is dit nou weer voor een slecht idee. En niet zeggen dat het cool is. Dat is een slecht argument.

10 likes

Voor mij deze ook wel.

16 likes

Mooi.

En nog mooier.

Gelukkig onbetaalbaar voor mij. Hoef ik er ook niet over na te denken.

16 likes

12 likes