Zo waar
Ik weet niet. Op een horloge na van GS wat een ex van me is weet ik t niet met GS: zoveel nieuwe horloges per maand gemiddeld. En idd duur geworden
En even helemaal off topic.
Weet nu niet welk uurwerk ik mooier vind. In goud is de Lambda iets duurder dan de GS in staal.
Beide kwijl.
Moeilijk moeilijk
Voor het dagelijkse nieuws hou ik https://www.watchcrunch.com/news in de gaten. Toen op dag 1 van W&W de embargo’s losgelaten werden kon je er niet tegenop scrollen, zo enorm was de vloedgolf.
De panda Carrera vond ik ook de leukste, en eigenlijk dan vooral de nieuwe los verkrijgbare stalen band à €330: link
De Grand Seiko release van het 9SA4 uurwerk kon me ook bekoren, in de titanium SLGW003.
Eigenlijk geen één die echt bijzonder is.
Maar de hobby zit bij mij nu ook even op een lager pitje ivm prioriteiten dus wellicht dat het mij ook even minder boeit allemaal
Die Carrera😍
Vind zelf ook de BB 85 gmt een slimme zet. Echt een topper zo.
De Oris Aquis heeft ook een goede upgrade gehad. Deze vreemde eend vind ik ook vet:
Wauw.
Bij de New York Times zit vandaag een bijlage van 12 pagina’s over Watches & Wonders.
Verder heb ik nog geen idee welke de mooiste of leukste is? Eerst die bijlage maar eens doorlezen
Laurent Ferrier moonphase
Ik sluit me bij @whisky aan. De Grand Seiko Birch bark, en Cartier. Maar dan wel de bloedrode achteruit lopende Santos Dumont van hierboven.
Geen derde horloge nodig.
Eervolle vermelding voor de 31 kleurtjes van Nomos.
Dit is mijn favoriet van de show. En aangezien het prijs op aanvraag is leef ik in de veronderstelling dat hij vast hartstikke betaalbaar zal zijn
Ik trek dit ook niet. Maar dat komt vooral door de combinatie met de stalen band. Dat klopt voor mijn gevoel niet. Hier hoort voor mijn gevoel een TT band op.
Over winnaars gesproken… Ik heb er de huidskleur noch de portemonnee voor. Maar wat een ding.
Ik zou deze wel kunnen hebben:
Echt heerlijk!
Wat is dit nou weer voor een slecht idee. En niet zeggen dat het cool is. Dat is een slecht argument.