Voor wie star van geest is.
Ik vind dit zo bizar, dat dit nog niet standaard is met alle horloges en zou het ook bij de Carrera verwachten. Wanneer je eenmaal een fijnafstelling hebt gekend, wil niemand toch nooit meer iets anders?
Een objet dâart is niet in geld uit te drukken. Een duikhorloge wel.
Soit, pretenderen dat een Mini-tank een objet dâart is is natuurlijk ook belachelijk, maar Cartier maakt daadwerkelijk objets dâart, in tegenstelling tot heul veul andere merken.
Ik vond de clasp er nodeloos lomp van worden. Ik heb liever bracelets met kortere links, halve links, of 60% links die je gewoon fijn af kunt stellen en dan zo laten. Een kleinere clasp is een comfortabele clasp.
Als je pols op een zomerdag twee keer zo dik is moet je afvallen en eens naar je dokter wegens de bloeddruk, dus het is nog een mooie âhealth monitorâ ook, zoân horloge zonder fijnafstelling.
Of andersom? Zenith had een soortgelijke duiker ongeveer 50 jaar geleden waarop deze gebaseerd is.
Het nieuwe ontwerp waarbij de minutenring zo duidelijk op de wijzerplaat ligt staat me tegen, bij deze panda lijkt dit met de zwarte tachyschaal visueel 2x zo erg te worden in mijn ogen.
Ik prefereer traditioneel
Dit is ook mijn absolute nummer 1 van W&W24. Zo erg zelfs dat ik ze al besteld heb. Als liefhebber van duikhorloges moest dit gewoon.
Bij Zenith only al wat filmpjes gepost. Maar hier nog eentje met veel âwirstshotsâ
Die gouden BB is zo mooi hé! Dat groen met goud ⊠pohhhhhhh!
Oh my!
Vind hem wel erg prijzig voor een Tudor. De grens naar de bekende kroon is dan erg dun. Zeker omdat de meeste Rolexen in edelmetaal (met korting) verkrijgbaar zijn.
Lijkt wel of de uren wijzer verkeerd om zit
Ik zou wel eentje gevonden hebben. Zolang dat subdial maar in hetzelfde kleur is, die felle subdials gaan me niet zo goed af . Maar ik houd het ook bij mijn standaard Tangente!
Daar valt weinig aan te doen helaas!
Ja, dat heb ik ook. Hoewel er wel een paar zijn waarbij ik het wél leuk vind, maar dat zijn dan ook de versies met in elk geval wat lager contrast tussen wijzerplaat en subdial.
Die paars-op-groen versies, meh.
Leuk juist. International Watch Company Schaffhausen.
Echo uit de tijd dat de Zwitserse horlogerie achterliep op en opkeek tegen de reusachtige Noord-Amerikaanse en Britse horloge industrie en alles deed om er op te lijken.
Prachtig merk ook, helemaal de Portugieser lijn, behalve die met braceletâŠ
Ja, dat kan. Ik vind 'm erg goed gelukt en zou 'm met veel plezier dragen.
Wat een prachtige horloges zijn in dit draadje getoond! Genieten, hoor.
Vandaag een prototype/model in handen gehad, enorm mooi ding. Prijs hier in Tokyo 8k (vandaag betalen en ophalen wanneer hij leverbaar wordt in Augustus)
Daâs een aantrekkelijke prijs. Ik zie dat de officiĂ«le prijs 1.452.000 Yen (incl tax) is, dat zou momenteel zoân 8.785 Euro zijn; kennelijk krijg je 10% korting.
De koers van de Japanse Yen staat nogal gunstig ten opzichte van de Euro begrijp ik, en daarnaast zijn GS in Japan meestal wel iets voordeliger te vinden dan hier in de EU.
10% BTW erafâŠ
Bijna alle nieuwe horloges aantrekkelijk tot zeer aantrekkelijk geprijsd. Gebruikt bij grote GDâs minder verschil, maar nog steeds ok. Tot je bij de douane op Schiphol komt haha