Wat is jullie mening over de SevenFriday?

Wel een origineel design maar niet mijn smaak.

Apart horloge maaar niet mijn ding. Ik vind de tijd ook moeilijk afleesbaar.

Ik vind ze wel wat hebben. Toevallig afgelopen zondag in Rotterdam langs Brunott gelopen waar ze een aantal in de etalage hebben liggen. Ben alleen bang dat ze niet makkelijk te dragen zijn door het formaat.

Ik vind hem zeker origineel, maar volgens mijn onleesbaar en ook een beetje “obnoxious”…niet ech mijn stijl.

Haha!

Ik vind het wel wat hebben en ze dragen minder groot dan je denkt, vanwege het ontbreken van lugs. Paar plaatjes van mijn ex-7-Friday

4 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Ik vind ze niet mooi, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die SF te gek vinden.

Qua design mooi, totaal niet standaard. Maar ze zijn wel erg aan de maat en vind ze op foto’s mooi, echter in het echt is een voor mij zeer onhandig formaat. Voornamelijk het vierkante design draagt daar niet positief aan bij denk ik.

Nope !!!

Zo’n frikandel XXL is echter wel een aanrader hoor…:wink:

2 likes

Niet mijn keuze.
Te druk, en ik heb mijn vraagtekens bij een snelle afleesbaarheid.
Maar gelukkig mogen smaken verschillen, en als iemand hier echt blij van wordt, ben ik weer blij voor haar/ hem. Ook goed.

Ik snap het argument ‘‘snel afleesbaar’’ nooit zo goed. Wanneer heeft een gemiddeld mens wel 1 seconde, maar geen 5 seconden de tijd om op zijn, notabene hobby-juweel, te gluren? Of is dat echt zo frustrerend?

3 likes

Gaat meer om vooral een duidelijkere, en daardoor snellere, afleesbaarheid.
Ik zou geen leesbril nodig moeten hebben om de tijd af te lezen (dat ik hem nodig heb om normaal te lezen is al irritant genoeg :wink: ).
Dus een goed contrast tussen de dial en, niet al te kleine, wijzers.
Vandaar mijn opmerking over deze SF.

Leesbril op om de tijd af te lezen op mijn horloge is voor mij een No-Go.

1 like

Is mede een gevoelskwestie. Als ik druk lopend naar een bushalte loop en ik wil even kijken hoe laat het is, wil ik niet eerst 5 seconden stil moeten staan om te zien of ik het nog ga redden. Dat wil je in 1 oogopslag zien. Dat is blijkbaar een eis van veel mensen hier (de tijd snel kunnen zien, niet de bus halen).

Draag je zo’n horloge als mode-accesoire, dan is die snelle afleesbaarheid minder van belang.

2 likes

Mooi gemaakt, maar absoluut niet mijn keuze. Ik zie mijzelf al grabbelen naar een leesbril, in de stromende regen zoals vandaag en dan door de bedruppelde lenzen door gokken hoe laat het is? Een absolute NO-GO voor mij, zelfs al zou ik geen leesbril nodig hebben.

Eigentijds design, ontwerper die zijn eigen weg is gegaan! Zag er laatst eentje bij een relatie van me, gezien het formaat niks voor mij maar wel een gave klok!

Ik vind ze vrij lelijk, maar ach, leuk dat er wat te kiezen valt en niet iedereen dezelfde smaak heeft.

Ik vind ze in het begin gaaf om te zien, maar als ik ze vaker voorbij zie komen dan ben ik er al weer op uitgekeken. Gaaf dat het merk durft maar voor mij is dit niets. Ik vrees na een week of 2 weer in de verkoop.

+1 :sunglasses:

1 like