De Sevenfriday komt af en toe langs op het forum. Een horloge met een eigen karakter, modellen die toch van de traditionele horloges afwijken. Maar is dit een horloge die alleen deze decennia populair is of zal het toch uitbreiden en een gevestigde merk worden? Vind persoonlijk het ontwerp en skeleton gedeelte wel iets unieks hebben.
Wellicht meer een horloge dat een leuke toevoeging zal zijn voor degene die een collectie hebben.
Ben benieuwd wat jullie van het horloge (merk) vinden?
Ondraagbaar formaat, imitatie high-end, gecompliceerd horloge*, slecht afleesbaar, tijdsgebonden, kandidaat voor het meest overprijsde horloge in het normale prijssegment?
Ik vind ze redelijk prijzig voor het uurwerk wat je krijgt, maar orgineel zijn ze wel. Maar dat menigen verschillen mogen bij deze wel duidelijk zijn , ze worden zelf nagemaakt.
Originele dial met een soort āindustrialā uitstraling. Jammer dat ze blijven vasthouden aan deze kastvorm die ik persoonlijk niet heel mooi vindt, en die het horloge ook voor een select publiek toegankelijk maakt door de afmeting.
Zelf een 7F gehad en vond ām lekker ā out of the boxā.
Lekker anders dan alle andere horloges. Geen klonen / afgeleiden vanā¦
En ondanks zijn grootte toch op iedere pols draagbaar.
Nieuw vind ik 'm ook TE duurā¦2de hands goed betaalbaar