Ik wissel 1x per week
Ik heb 8 horloges en heb niet echt een routine. Ik draag waar ik zin in heb. Vaak match ik het wel een beetje met mijn outfit. Soms draag ik een horloge twee weken lang en soms ook wel eens een dag. Sommige horloges draag ik heel vaak en er zijn twee horloges die ik eigenlijk bijna nooit draag en moet mezelf bijna dwingen om ze te dragen⦠maar afscheid er van nemen kan ik ook nog niet hahaha.
Ik heb het horloge overgenomen van een forumlid incl alle bandjes.
[quote=āEddiel, post:39, topic:397013ā]
Is dat bandje aftermarket?
[/quote
Het bandje wel, maar de adapter is origineel van Vostok. Hierdoor kan je elke 18mm band op je Vostok zetten. Heb ook nog een rubber bandje die ik niet gebruik. Mocht je interesse hebben stuur me een PB. Stuur ik hem gratis naar je op.
Hier wordt ik even stil van.
Ontzettend vriendelijk aanbod van je.
Ik maak er even geen gebruik van, omdat ik nu, op dit moment , nog geen snipper papier uit Rusland ga bestellen, dus die adapter komt er nu ook nog even niet.
Ik ben sowieso meer van de fysieke winkel dan van het bestellen. Maar als ik ergens een keer een passende adapter vind, ga ik die zeker aanschaffen.
Maar nogmaals, Ontzettend bedankt voor het genereuze aanbod.
I get it! Mocht die gek aftreden of andere manier en alles weer bedaren en jij van gedachte veranderen - let me know.
De nada!
Han is dit wel zo handig om hier te delen? Straks wachten ze je n keer op daaro.
Bedoel zoveel dubbelgangers van Michael Knight zijn er niet dusse oppassen!
Misschien had ik daar al wel aan gedacht en noemde ik daarom maandagochtend en vrijdagmiddag.
Had jij daar al aan gedacht?
Die Lange kwam toch icm een gepantserde Landcruiser 100 V8?
Ik zat te denken aan āeven of onevenā
Ik ben een verslaafde aan horloges, heb er dus aardig wat waar geen dobbelsteen tegen op kan. Wissel iedere dag, soms 2 keer p.d, waardeloos is wel dat de externe kluis 20 min. rijden is. Maar goed je moet wat voor je liefhebberij over hebben. Eenmaal om de pols gaat hij in de nacht er niet vanaf. Maar dan welk horloge om te doen, te veel keus dus geen dobbelsteen. De baas mag er iedere dag 1 aanwijzen, scheelt een hoop stress . Als ik het zo terug lees, ben ik wel gekke Henkie met teveel horloges
Afhankelijk van; zin, tijd, temperatuur, beschikbaarheid, kleding keuze, dagbesteding, locatie en gezelschap. Heb je hier iets aan?
Ik snap je volkomen
Geloof mij, het kan nog veel gekker
Wil je iets met ons delen, Fred?
Elk horloge krijgt een week, behalve in en op het water (Vostok). Batterij op, bandje kaduuk zijn de uitzonderingen.
Is ook een goed idee, hoef ik de baas niet lastig te vallen
Ja Ed, is er ook een kliniek voor horloge verslaafden of kan ik bij jou in therapie
Neeh, bij mij moet je ook niet zijn. Ik koop er misschien geen 32 per jaar, maar er gaat toch al jaaaren regelmatig wat weg en weer bij, in de horlogekistā¦
Ik match het horloge met hetgeen dat ik draag qua kleding. En dan maak ik nog onderscheid per gelegenheid. In de regel is dat 1 horloge per dag. Maar als ik overdag werk en savonds een date heb dat wissel ik.
Dan heb jij nog controle, in 1 jaar wel ietsje meer dan 32 gekocht. Dus gewoon een echte verslaafde zou ik zeggen, maar ja elke verslaafde weet dat die verslaafd is. Maar er vanaf komen is een ander verhaal
Punt is ook dat ik geen afscheid NOG kan nemen van mijn horloges maar wat niet is kan nog komen. Ik hou hoop