Wat is jullie wisselroutine?

Ik draag 24/7 een horloge, alleen bij douchen geen.
Ik wissel dagelijks 1 of 2 keer.
Keuze wordt bepaald door wel of niet werken(bijbeunbaantje als vrachtwagenchauffeur), wel of niet sporten, klussen(bleh), uitgaan etc.

1 like

Ook een goede tip is een kaartspel gebruiken. Nummer je horloges van 2 t/m 14 (of minder) en pak elke keer een kaart van een geschudde stapel. Op die manier loop je ook consequent alle horloges in je collectie af én het verrassingselement blijt hetzelfde als met de dobbelsteen :slight_smile:

1 like

En als antwoord op de vraag van het topic; ik wissel gemiddeld eens in de 4 jaar.

3 likes

Ik heb geen systeem, maar draag zelden een horloge 2 dagen achter elkaar, zelfs een nieuwe niet.
Gedurende de dag wisselen komt ook wel eens voor. Verder houd ik bij wat ik draag, dat geeft ‘inzicht’

1 like

Ik loop 's ochtends de kast in een beslis op dat moment wat ik om doe. Beetje afhankelijk van wat ik de afgelopen dagen gedragen heb een hoe m’n pet staat. Er zit geen systeem in iig.

1 like

Afhankelijk van kleding en schoeisel. Ik kies eerst de kleding en pak dan het horloge dat daarmee matcht. Verder geen dikke duiker bij een pak etc.

1 like