Wat is nou lelijker

Precies dat!

Heb je de strat nog ?

Een gitaar kan je tenminste nog stemmen tot ie goed klinkt :stuck_out_tongue:
En sommige horloges vallen niet meer te redden :rofl:

Nee, ik had een '79 sunburst met zwarte slagplaat,toen hing er een 62er naast voor 80k BF( jammer genoeg toen niet gekocht, had trouwens dat geld niet)
Had ik toen maar een kristallen bol gehad lol

een sunburst custom build( naam vergeten)
En dit was een Mexicaanse.
Alles verkocht.
Hiermee valt niet meer te spelen

1 like

Mooie foto’s

Leuk toch, twee hobby’s combineren

1 like

Ik vind dit Bulgari horloge dus oprecht tof. Zou hem niet elke dag hoeven te dragen maar zou deze zeker in de zomer kunnen dragen.

Heb hem wel is kunnen dragen en vond het eerst niks maar op de pols was het wel een grappig ding

1 like

Ik vind dit Bulgari horloge dus oprecht tof. Zou hem niet elke dag hoeven te dragen maar zou deze zeker in de zomer kunnen dragen.

Heb hem wel is kunnen dragen en vond het eerst niks maar op de pols was het wel een eigenzinnig ding

3 likes

Zo simpel kon het dus geweest zijn

2 likes

Dito - zonder pickguard blijkt hoe matig de freestoleranties voor de pickups zijn. Geen kijk zo. Ik blief mijn Strats zoals iedereen ze zou moeten willen: in Olympic White, met palissander toets en 3S-layout.

Aan het horloge ga ik niet eens woorden vuil maken :dizzy_face:

4 likes

Het lijkt erop dat beide merken niet weten waar ze het qua marketing moeten zoeken!

Fender maakt volgens mij prima gitaren en BVlgari fraaie horloges (de Octo dan in ieder geval), maar deze gezamenlijke release doet ze me beide niet meer serieus nemen. -100 !

1 like

Die limited edition is eigenlijk leuk, want het is een throwback naar de vorm van de slagplaat die op de prototype zat, waar leo fender de pickups mee testte. Mooi? Nee. Historische reflectie? Zeker.

Als gitaarbouwer zelf kijk ik anders er tegenaan dan de meesten. Ik zie een prima gemaakte gitaar, maar wel een die echt net zo saai is als een boterham met boter en hagelslag.

(Ik bouw echt vanaf nul, zonder extern geproduceerde goederen, met de hand).

1 like

Beide niet mijn ding. Doe mij mijn oude, afgeragde butterscotch telecaster maar :wink:

1 like

Dat klopt, dat zijn deze twee heren.

1 like

Fender is cool, maar slaan soms de plank mis :grin:

Ik heb al meer dan 40 jaar dezelfde Fender J bas. En die speelt en klinkt nog als nieuw :+1: Het lijkt net een ‘Relic’ maar deze is dus echt oud.

2 likes

Ff helder moment lol, het was een Vince Cunetto 1992 relic sunburst stratocaster. By John Cruz

1 like

Ik vind het horloge niet mooi in deze kleurstelling, en dan druk ik me voorzichtig uit.

De gitaar geloof ik wel. Dat is een instrument wat geluid moet produceren. Helaas worden zowel de alt-sax als de gitaar wel eens gebruikt om solo’s te spelen, wat ik altijd zooo 1990 vind, op één of andere manier. Maar als je 'm gebruikt waar hij voor is, namelijk fijn en elegant slagwerk wat de bas volgt, dan is een electrische gitaar wel te pruimen.

Als je dan toch op solo gelijkende dingen wilt gaan doen zou ik de werken van de Troutman in gedachten houden:

Maar de hoofdvraag over die Fender is dus of hij lekker zal spelen, en of die drie single elementen fijn gaan klinken. :wink:

Geen van die twee heren, en misschien gebruik ik de term eufemistisch, is een Jeff Goldblum. :slight_smile:

1 like

Kut man. Dat is zo kut, wanneer je lichaam je hobby niet meer ondersteunt.

Maar het zal je verbazen wat bijvoorbeeld een Django Reinhardt nog uit z’n gitaar wist te persen. Toegegeven, het waren z’n pink en ringvinger die zo verbrand waren, maar toch.

Django's Fret Hand | Gypsy Jazz UK

Hier zie je 'm met twee vingers bezig:

Misschien zijn er meerdere manieren om die hobby in te vullen. Het is maar een idee. Ik haat het verliezen van dingen waar je van houdt.

3 likes

Check! :white_check_mark:

:thinking:
Ik mag anders graag een goede gitaar- of sax-solo horen en deze zijn zeker niet in 1990 uitgevonden en konden vroeger én nu nog steeds heel wat toevoegen aan een nummer.

M.b.t. de door TS getoonde Strat: best een geinige gitaar, hoewel ik al jaren een sterke voorkeur heb voor een Tele. Het getoonde horloge is niet mijn ding.

Tja, ik heet niet Django en de motoriek is ook foetsie in die hand, dus ja de enige manier was verkopen want als je die dagelijks op de staander ziet staan is het ook een rotgevoel.
Maar goed ik heb de horlogehobby nog.
En ja, als je wat ouder wordt, mag je ook blij zijn als je verder redelijk gezond blijft.

1 like

image

Daar wil je toch niet mee gezien worden op je gitaar! :rofl: