Wat is nou lelijker

Ik heb altijd onthouden dat het Strat prototype ergens in 1952 het licht heeft gezien en gebaseerd was op een P-bass body en daar zat een halfguard slagplaat op, er zijn geen foto’s van, er is wel een foto van een 1953 prototype en daarop is de klassieke slagplaat al te zien.

Een gitaarbouwer op het forum? Vertel

:+1: Ik hoor wat je zegt. Door omstandigheden heeft squash plaats gemaakt voor zowel disc golf als gewoon golf. :slight_smile: Ik heb m’n rackets nog ergens liggen, maar je hebt eigenlijk gelijk.

Ouderdom komt met gebreken. Gebreken die niet groot genoeg zijn om een bruine Bvlgari te kopen, het moet gezegd.

1 like

Als liefhebber van gitaren en horloges kan ik alleen maar zeggen dat ik ze beiden niet kan waarderen.

1 like

Die Bulgari is bijzonder. En eerlijk is eerlijk, zou ik 'm cadeau krijgen, dan aanvaard ik dat gewillig.

een wood-dial zou beter passen bij dit horloge

Ik speelde geregeld op mijn Taylor, na een paar vingerbreuken gaat op dit moment luisteren helaas beter. Ik zie echter niet veel in het “bijpassende” horloge, ondanks dat er Taylor opstaat. Ik geloof dat Taylor een kwalitatief hoog aangeschreven merk is, daar moet toch ook een passend kwaliteitshorloge voor te bedenken zijn?

Tja, ik dacht dat ze hout, lak en inlays dat gebruikt wordt voor Taylor gitaren verwerkt hebben in het horloge en de horlogeband

wat te denken van deze wallhanger?

1 like