Ik mis in deze discussie nog de kleur vd plaat voor wat betreft of een horloge te groot lijkt of niet. Wit of zwart kan een verschil van dag en nacht zijn.
Tja, hij had voor mij ook 40/41mm mogen zijn. Maar de oude 40mm vind ik minder mooi (iele wijzers bijvoorbeeld) en heeft ook een veel mindere band, sluiting en uurwerk. En met het ouder worden kan ik extreem goede afleesbaarheid wel waarderen .
Alles is al gezegd , enige toevoeging van mijn kant……alles onder de 37/38mm is eigenlijk een damesmaat (moet wel even voorzichtig vertellen, mijn vrouw draagt makkelijk rond de 40mm)……en alles boven de 44 is alleen aan een kleine groep besteed.
Geen maatstaf misschien, maar betekent wel dat heel veel mannen het de juiste maat vinden. Niet iedereen heeft een vrouw die makkelijk rond de 40 mm draagt.
Beetje te klein toch?
Ik geloof het verder allemaal wel. Draag lekker wat je leuk vindt, er is verder toch amper iemand die het ook maar enigszins opvalt of het ook maar ene reet interesseert.
Exact. Deze discussies bestaan alleen in onze microbubbel genaamd HF. Iedereen daar buiten kijkt je vreemd aan als je over de afmeting van zijn horloge begint
Ik heb sinds een maandje of 3 mijn duikhorloges omgewisseld voor euh niet-duikhorloges. Drie maanden, 40 horlogedragende collega’s en een paar hele drukke thuisfeestjes verder : NUL opmerkingen of complimenten
Werkelijk niemand die ook maar íets heeft gezien