Ik vind de gewone Black Bay te lomp, maar de BB58 vind ik wel erg geslaagd. Ik hoop (en verwacht) dat in die maatvoering nog het nodige gaat gebeuren.
Dat lees ik regelmatig op de bekende horlogesites, zoals Hodinkee e.d.
Dat dus. Een aantal jaar geleden ingezet en vanaf hier zal de associatie met Rolex alleen maar minder worden. Het is een sterk eigen merk en dat zal gaan groeien.
Eens!
Misschien beetje rare aanleiding maar sinds ik de invicta 1953 heb merk ik dat ik de bb(58) steeds mooier vind. Dit jaar heb ik mij seiko collectie ge-upgrade en sluit niet uit dat dit mn volgende stap wordt.
Dat gezemel over wannabe rolex doet me niets. Een rolex kan ik me zeker nog niet veroorloven. En eerlijk gezegd trekt me dat ook steeds minder door de hele hype erom heen. Dan ga ik wel n trede lager zitten, beter betaalbaar en beter verkrijgbaar. Zo werkt dat toch met veel meer dingen. Kun je de “top” niet betalen neem je wat goedkopers.
Ook de wijzers kan ik steeds meer waarderen. Maar ja dat is ook maar mij mening.
Of het merk ansich verder fantastisch is kan ik nog niet echt over oordelen. Iig een model wat mijn aandacht heeft.