Ik vind t prima horloges. Pelagos ook trouwens.
Terecht.
Ik vind t prima horloges. Pelagos ook trouwens.
Terecht.
Verstandig
Ik vind ze goedkoop aandoen. Mis de kwaliteits-ervaring. Heb ik bij modern Omega overigens ook wat.
Nogal lompe duikers met die hoge zijkanten, de bb58 gaat nog wel, de P01 is super origineel maar moeilijk draagbaar, de chromo`s zijn een slap aftreksel van de jaren 70 iconen. De GMT met datum issue in-house uurwerk is precies de reden waarom je weg moet blijven van dit soort B merken, ze sturen de horloges wel de deur uit maar onvoldoende getest, of sie haben es gewust en dat is nog veel erger.
Niks mis met ETA uurwerken, dus als je kwaliteit wilt en betaalbare service moet je dat leveren, design mag je nog net zelf doen.
Als merk dus helemaal ruk, het is feitelijk maar 1 design, en ook geen cheapie rolex meer .
Maar als jij ze wel mooi vindt, power to u ! en geniet ervan.
Goedkoper dan Rolex ja. Maar ik vind ze best vergelijkbaar in kwaliteit met Breitling, IWC of sommige Omega’s.
Dat probleem is opgelost… en elk nieuw uurwerk gaat issues hebben.
Helaas niet opgelost, zie Watchuseek forum waar dit nog steed topic is.
Ik denk dat het geen wannabe Rolex is.
Als je een Rolex wilt, dan moet je een Rolex kopen.
En geldt ook voor Tudor! Ik doe niets af aan de kwaliteit ervan. Deze is vast “bang for the buck”, maar het merk heeft mij gewoon nooit getrokken…
Das het belangrijkste! Ik doe niets af aan de kwaliteit, tis puur één van de merken die mij nog nooit iets gedaan heeft…(en kan aan mij liggen ).
Ik moet wel zeggen dat ik de merknaam Tudor echt bagger vindt. Bijna net zo erg als Nomos
Daar heb je zeker een punt!
Deze staat nog op mijn lijstje;
Henry Tudor was een eindbaas, eer die shit bro.
Hendrik VIII (Greenwich, 28 juni 1491 – Westminster, 28 januari 1547) was van 1509 tot 1547 koning van Engeland, heer van Ierland en later ook koning van Ierland. Hij stamde uit het huis Tudor en was een zoon van Hendrik VII en Elizabeth van York.
Hendrik staat bekend als het prototype van de zelfbewuste renaissance-vorst. Hij was intelligent en geïnteresseerd in kunst en wetenschap. Hij werd echter ook beschouwd als liefdeloos, egoïstisch en wreed. Tegenstrevers, echtgenotes of dienaren die hem in de weg stonden, ruimde hij meedogenloos uit de weg. Hendrik was berucht vanwege zijn huwelijksperikelen: hij heeft zes vrouwen gehad, van wie hij er twee liet onthoofden.
Ik mag hem wel.
Iets zegt mij dat Covid-19 niet de enige aanleiding is, maar desalniettemin krijg je van mij een halfgemeende schouderklop en wens ik je succes op de arbeidsmarkt!
Hij begreep het wel inderdaad
Tudor ik vindt het een mooi merk. Maar zoals met alles zoveel mensen zoveel verschillende smaken.
Bedankt!
Saaie niet verfijnde lompe toolwatches.
Géén interesse.
Cheers,
Ik ben wel fan van Tudor. Heb een prince date day. Prachtig ding en zit heerlijk. Één van de weinige horloges die echt een blijvertje is