Wat is volgens jou de beste toolwatch?

Daar heb je wel een punt. Is een flink gewicht. Voelt wel heel solide :sunglasses:

1 like

Waarom zou je een horloge van 1k+ als toolwatch gebruiken? Ik zou echt bang zijn dat er ook maar 1 krasje op komt.

Doe mij maar een vostok, 50 eurie kan ik nog wel lijden.

1 like

Ik draag doorgaans mijn Planet Ocean als ik aan het klussen begin, maar die Breitling van @anon53002072EV is wel mijn absolute favoriet als “toolwatch” (even de digitale horloges buiten beschouwing gelaten).

2 likes

Ik snap de vraag.
Ik kijk zelf niet echt naar de waarde en dat scheelt al een hele slok op de borrel.

Tuurlijk, tuurlijk voelt het ook wel lekker om met een bijna 2k horloge gewoon zorgeloos te bikkelen.
Dit wilde ik ook wel een beetje
Buiten werktijd om mooi spul in de kluis en tijdens het werken prut om de pols. Ik wilde “luxe” bikkelen en dat is voor mij gelukt.
Dus ja, mijn eigen ego strelen is best lekker
 De rest van de wereld ziet er niks van
 dus puur voor mij en mij alleen.

5 likes

Niet zo negatief. Kunnen we niet als bedankje leden die veel topics maken een eigen categorie geven? Een MVP categorie o.i.d.? Wanneer je aan de voorwaarden voldoet gaan alle topics i.p.v. naar algemeen naar de felbegeerde MVP categorie. Net als met het blauwe deel, kan alleen een select gezelschap topics plaatsen op deze ereplek.

Like a boss :sunglasses::+1:
Ik snap het wel, waarom zou je genoegen nemen met minder.
Is de skyracer eigenlijk nog in productie?

Ach
waarschijnlijk aandacht tekort dus dan maar hier :expressionless:

giphy

4 likes

toolwatch en ‘toolwatch’.

7 likes

Denk het niet
 niet met zekerheid

Maar ook op m’n Vostok vind ik het zonde. Dan toch liever een oude g shock uit de doos pakken

Staat nog wel op de Breitling site

1 like

Ja zelfs dat, ligt er wel een beetje aan, ik heb nu 1 vostok omgedoopt tot werk horloge en dan accepteer ik het ook wel, met de andere zou ik dat nooit kunnen laat staan met een horloge van 1k+ :joy:

Knap als je dat kan met een duur horloge, ik zou het echt zonde vinden maar wellicht zitten wij ook in een andere financiële positie. Sowieso is een horloge van 1k+ een unicum voor mij laat staan dat ik 'm als toolwatch zou gebruiken hah

3 likes

Fortis Official Cosmonauts. Die heeft al een flinke stuiter overleeft

6 likes

True, ik neem m’n Vostok’s of G shocks ook mee naar het werk of zoals nu de camping. Zelfs m’n Hamilton blijft in de doos op werkdagen.

Maar hĂš, als je in die situatie zit dat je een Tudor mee te klussen neemt, be my quest. Geld moet rollen :slight_smile:

1 like

hey jat dief :sunglasses:

Heb wel de youtube clip erbij gezet voor max effect.

1 like

Dit was mijn beater, heeft al veel overleefd :joy:
Jammer dat de springbars er zo snel uitschieten.

1 like

Dat geldt overigens voor de meesten die tot jouw bericht inhoudelijk hadden gereageerd :slightly_smiling_face:

1 like

‘Toolwatch’ is Engels, en dat spreekt topicstarter nu eenmaal niet.

5 likes