Wat is volgens jou de beste toolwatch?

Wat heb je aan een toolwatch als je er geen krassen op kan maken, omdat je anders een hartaanval krijgt?

Verkocht jij je GMT niet vanwege krasjes?

2 likes

Het geldt ook voor mij. Maar ik zie een GMT-Master II niet als een toolwatch.

1 like

image
Welles! :crazy_face:

6 likes

Ik ga voor de Apple watch met de female cycle tracking app
weet je wanneer je uit de beurt moet blijven

Ik vrees dat ik ook tuinier met de GS.

Het is een slechte gewoonte die verkoopwaarde verpulvert waar je bij staat.

1 like

Aldus sprak hij die bij het verwisselen van een wc rol nog zijn horloge zou afdoen.

2 likes

Klopt, maar daar maak ik me gewoon niet zo druk om
Ik zie Rolex als het enige merk wat ondanks wat ik ermee doe, z’n waarde behoudt. Stalen rolexen stijgen door de decennia heen. Maar met mijn gedrag wat minder. Soms reparatietje. Mooi quite. Ik vind prima zo :sunglasses:
Door die zorgeloosheid geniet ik er meer van dan dat ik er supervoorzichtig mee zou doen
Misschien verdien je dan wat meer op termijn
Maar als je zo moet gaan leven
 daar heb ik geen zin in hoor
Het moet wel een hobby blijven :grin:

Ps. Jaja behaalde resultaten uit het verleden

2 likes

Ik draag ook mijn horloge onbezorgd, maar om er mee te gaan klussen dat vind ik gewoon niet slim en zonde van het horloge.

Nu zal een beetje zaagsel niet voor problemen zorgen, maar je begrijpt mijn punt.

1 like

Soms lijkt het haast een zonde om zuinig te zijn op je spullen. :slightly_smiling_face:

1 like

Ik denk dat er meer mensen zuinig op zijn
En minder mensen zoals ik zijn hoor
Maarja ik ben misschien een vreemde eend in de bijt dan
Maar mijn redenering vind ik zelf best hout snijden :grin:

2 likes

HĂ©, als het werkt voor jou :blush::ok_hand:

1 like

Mijn reactie was meer op wat je regelmatig in verschillende topics terugleest als het om “toolwatches”gaat.

Het lijkt er zelfs soms wel eens op dat mensen, het oplopen van een krasje een beetje stoer vinden. Ja, dan heb je wel een hele saaie baan, vrouw of nog erger een heel saai leven :grin:

1 like

Op het gevaar af dat alles al over toolwatches is gezegd in dit draadje, denk ik dat een toolwatch is bedoeld voor professioneel gebruik in een industrie en dat we dat tegenwoordig vertalen als een watch die voor ruwer werk gebruikt kan worden.

On topic denk ik dat de keuze van een tweede soort toolwatch veel te maken heeft met de materialistische interesse van de drager icm de financiële draagkracht.

Voor mij blijft er helaas niet één over omdat ik per definitie zuinig ben op al m’n spulletjes.

Leuk topic Ralph. :+1:

2 likes

Ben ik weer met m’n Casio! :sunglasses:

Dees dus, enne ook nog eens:

Cheers! :beers:

2 likes

8 likes

Lefgozert :sunglasses:

Toch m’n SUS PC’tje denk ik.
20 bar / anti magnetisch / schroefkroon / kwarts / perpetual calendar / op staal / niet te duur.
Jep, this is de one.

Ik ga mn NA voorbereiden. Heb n Yema onderweg

1 like

Mag ik mee?

Nope. Helemaal niet. Horloge heeft zijn eerste krassen al en ik kan het onbezorgd dragen. Ik heb deze echt niet omgedaan om een ‘stoere’ foto te kunnen maken. Ik had het zelf pas na een uur door. Ik geniet gewoon enorm van dit horloge om mijn pols

Met mijn DJ of Zenith zou ik dit nooit doen.