Wat is volgens jou de beste toolwatch?

Toolwatch ruigste gshock die er is.
:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Als ik de jungle in moet gaat er maar één ding om de pols en dat is de g-shock…

1 like

de task at hand (ik doe mee met het de-polyglot-uithangen meme).

Voorbeeld: Wanneer ik me - zoals het voorbije weekend het geval was - wijd aan de edele kunst van het honing slingeren zonder gebruik te maken van de slingercomputer, dan heb ik een grondig afwasbaar horloge nodig met een makkelijk draaibare timing bezel en een zeer goed afleesbare wijzerplaat. Voor mij is dat m’n Momentum M1 Twist met rubberen bandje. Niet toevallig is dat een cheap-ass quartz duikertje. Met wat repurposen op z’n tijd is niks mis.

Deze bad boy gaat minstens 1x week om de pols tijdens het tuinieren, ik bedoel maar! Er staat ook protection op, dat is Engels voor bescherming. En tough solar, dat betekent zoveel als…zoek dat maar even zelf op. En mocht het onverwacht donker worden zit er ook nog een lampje in.
Ik zou zeggen no need to talk any longer about toolwatches, this is the one.
Cheers!

4 likes

Ga jij Ralph nou Engels leren ?
Dat is toch nergens voor necessary ?

4 likes

Waarom heb je het over de beste toolwatch?
Volgens mij doe je die Tudor nog af tijdens het schijten omdat je bang bent dat ie beschadigd door de trillingen anders.

2 likes

Ik heb deze ooit ook in mijn collectie gehad. Qua specs the ideale G-Shock. Leuk vakantie horloge. Ik vind de nieuwe CasiOaks ook wel geinig. Meer analoge look. Alleen geen solar, gemiste kans van Casio mijns inziens.

1 like

:joy::joy::see_no_evil:

1 like

Voor mij is in 2020 een toolwatch een digitaal horloge. Een horloge waar je niet naar hoeft om te kijken. Je laat het weken liggen en je doet het aan en het werkt correct.
Een toolwatch is voor mij ook makkelijk vervangbaar door de geringe kostprijs.

1 like

Prikt hij niet door je duikerspak.

Duidelijk this one

It has seen so veel stones, breekhammers, welding spetters, cement and beer

That it can nie denied worden.
Cheers :beers:

1 like

De beste toolwatch. Je hebt ze in meerdere varianten maar dit is allemaal dezelfde. Natuurlijk zijn er niet ook modernere varianten, maar hier is het toch wel een beetje mee begonnen. Niet historisch gezien maar wel in grote getallen. Zelfs de tudor pelagos stamt er een beetje vanaf. Nou genoeg gesproken. De foto’s.

9 likes

I feel joe bro

1 like

Dit is oprecht een van de mooiste vintage Submariners die ik gezien heb. Schitterend kerel! :sunglasses: :+1:

1 like

Simpel, de EZM3.

…maar denk dat de Breitbling Skyracer het wint, want batterij…

Groeten
Rutger

4 likes

Hoe zit het daar eigenlijk mee @Zoeff? Heb je die 35 euro al?

5 likes

Er staat toevallig een échte tool watch in het blauwe gedeelte: Bosch jubileum horloge €75 incl. verzenden

2 likes

G Shock!.
Topic kan dicht

Ik zou zeggen G-Shock :nerd_face:

Een Rolex; die is overal te verpatsen ter wereld voor cash of hulp als je echt in nood zit. En zonder al te gek te doen loopt hij meestal ook bovengemiddeld zuiver. Grapje met een kern van waarheid :sunglasses: