does the job anywhere anytime
Ik dacht “hee, die heeft zwaar materieel voor een boswachter”. Kwartje viel laat.
Vijftien keer dezelfde foto uploaden? Hangt je telefoon? Maar goed, een vintage auomaat van 8000 ballen kan nooit de beste toolwatch zijn.
Cheap ass 100m WR Seiko chrono for the win. Het was nog beter als ie geen batter… eh…
Juist:
200m WR en een levensduur van 25 a 30 jaar zonder onderhoud. Ik heb het glas wel één keer vervangen. En een WR test laten doen.
De ultieme toolwatch voor mij is de G-SHOCK GWG-1000-1A3ER!! Een uniek, schokbestendig,solar uitgerust horloge geschikt voor gebruik in de woestijn, modder en in andere zware omstandigheden!! Zoek je een echte toolwatch? Dit is m
Dat is een übertoolwatch !
TS bedoelt een toolwatch voor op kantoor.
Mee eens!
Dat niemand de Seiko Tuna 300M Quartz genoemd heeft verbaasd me…
Dat horloge overleefd een tour of duty in het midden oosten. En als je thuis de bloemetjes weer buitenzet in de kroeg dan kan je hem altijd nog als knuckle duster gebruiken mocht het nodig zijn.
Ik lees het al. Je hebt er verstand van.
Wel jammer dat je de waarde niet kan inschatten.
100m Waterdicht horloge onder de 200 euro
Is nog niet genoemd, maar…
Niet te duur, kan tegen een stootje, heritage, goed gebouwd en ziet er goed uit.
Wie wil zo’n hooker nou niet?!
Zeg dat het 12K is. Of 24. Dan is dat de marktwaarde. Intrinsiek hebben we het eens over 1000 ballen als hij zo geserviced is dat hij meekomt met een nieuwe DS Action diver.
In een mudmaster race is de intrinsieke waarde minder dan die van een G-shock mudman. En als ik met een vliegtuigje in de wildernis was neergestort was de waarde beduidend minder dan die van een fatsoenlijk handbijltje en een zakmes.
Ik durf dus te stellen dat ik de intrinsieke waarde helderder voor ogen heb dan degene die er 8K voor betaalt.
Als jij over 8000 ballen spreekt in je eerdere post heb je het niet over intrinsieke waarde.
Dus zoals gezegd. Je hebt er verstand van.
Alleen jammer dat je de niet intrinsieke waarde niet kan inschatten.
NB. We kennen je wel een beetje hier op HF.
Iets minder van deze Brick want je bent nu jezelf aan het citeren.
Heren, heren.
U weet dat het op 28 juli was dat de Eerste Wereldoorlog begon ?
Ter informatie :
Dit vredesteken bestond helemaal geeneens in 1914, het is ontworpen in 1958.
Het kan maar beter gezegd zijn !

Als jij over 8000 ballen spreekt in je eerdere post heb je het niet over intrinsieke waarde.
Wat wil je nou dan? WIl je per se aantonen dat je sub of de sub uit de foto’s meer waard is?
Weird flex, but OK bruv.

We kennen je wel een beetje hier op HF.
Ik ken jou verder niet, maar de waarde van die Sub is marginaal minder interessant dan het zien groeien van gras. In real time.
Man man man man man… Een Rolex eigenaar/enthousiasteling die gepikeerd is over het feit dat een commentaar geen taxatie-kwaliteit inschatting van de waarde geeft. Hoe kan het ook anders?
Hoe heeft de waarde van dat ding ook maar ene jota te maken met het toolwatch gehalte, behalve dat het een veel te duur ding is om af te raggen? En dat punt maak je vanaf 2000 Euro al wel voor 99% van de bevolking.
On topic: Vintage, duur en automaat is geen goeie toolwatch voor wat voor klus dan ook.
Want elke G-Shock is van plastic ja…

En dat punt maak je vanaf 200 Euro al wel voor 99% van de bevolking.
FTFY