Wat is volgens jou de beste toolwatch?

@Brick

https://youtu.be/L0MK7qz13bU

1 like

Touché. Vanaf 2000 Euro maak je dat punt voor 99,99% van de bevolking. Well spotted, Sir. :slight_smile:

Maar gast, wil je dat nooit meer doen? Ik heb Frozen nog nooit gezien, en ken de tekst van Let it Go niet. Ik wil dat graag zo houden, dus die Rickroll stel ik niet op prijs. :rofl: :rofl: :+1:

Nee dat is mijn intentie niet. De waarde is totaal irrelevant of een horloge een toolwatch is of niet. Jij begint over ballen.

Maar als je er dan ook over begint. Zorg dan ook voor de juiste kennis.
Want, zoals ik je ken, heb je meestal de feiten op een rij.

Los daarvan. De post en het aantal foto’s van die 5513 was natuurlijk cynisch bedoeld in dit topic.

Ik ben echt wel van mening dat er veel betere toolwatches zijn.

:v:

Nb. Een reactie op detweede alinea in je post is gezien bovenstaande niet meer relevant.

1 like

Ik heb de term ‘toolwatch’ nooit begrepen.
Het enige doel wat zo’n ding heeft is de tijd en eventueel datum aangeven.
Het is niet zo dat het een gereedschapskist vervangt.

Voor welke klussen is zoiets dan uitermate geschikt?

1 like

Einde van de discussie:

2 likes

Dit is m !
Wave got him !!!

Een top Toolwatch dit:

Hahahahaha… Leuke fittie dit, maar…

Rolex interesseert me geen reet, en ik moet ruiken dat het een 5513 is? Je zegt het zelf, ze zijn allemaal hetzelfde. Sub = sub = sub in mijn ogen, behalve de rariteiten die geen Mercedes-wijzer hebben. Die zijn wel leuk.

Maar goed, ik moest 5513 ook googlen. Ik zie dat ze tussen de 10 en 28K doen, nu ik het zo eens bekijk. :slight_smile: :slight_smile:

Als je nou voortaan een sarcastische grap maakt, maak dat dan wat duidelijker. Dan had ik dit geantwoord:

:rofl: :rofl:

Meetinstrument wat je nodig hebt om tijd te meten onder zeer specifieke omstandigheden:

Voor een conducteur of wissel-operator in 1890 was een zakhorloge van levensbelang omdat het correct hanteren van tijd er voor zorgde dat treinen geen ongelukken kregen. Een gereedschap dus.

:v:

1 like

Amen !

Er is maar één toolwatch. En dat is een Rolex Seadweller 116600.

2 likes

Is me dat even kut als je de rondetijden bij de 10K schaatsen moet timen.

1 like

Ik moet niks :slight_smile: Helemaal niks!

10 kilometer rondjes schaatsen is per definitie dom, daar de tijd van bijhouden is derhalve nutteloos.

3 likes

De ErrediBi’s zijn imho de echte toolwatches…
Mijn M24:

Sowieso. Wedstrijdschaatsen. Heel snel afschaffen die handel. Heb dat hele gedoe in de marge nooit begrepen. Hoeveel wedstrijdschaatsers hebben we totaal in Nederland? Ik gok evenveel als er in de Nederlandse selectie zitten. Zou graag eens een rekensommetje zien wat de schaatssport de belastingbetaler kost.

Maargoed: ontopic. 116600. Period. :wink:

Dat is kijken naar gras dat groeit…

1 like

11 likes

Je reageert op een Submariner als een dolle stier op een rode lap, misschien dat je daarom het sarcasme miste :slightly_smiling_face: