Ik heb nog steeds een G, een 6900 dacht ik.
Toch wel een apart gevoel als je zo’n ding weer om knoopt
Helaas zijn ze met weinig licht slecht af te lezen en moet je een knop
indrukken voor back light.
Ik heb nog steeds een G, een 6900 dacht ik.
Toch wel een apart gevoel als je zo’n ding weer om knoopt
Helaas zijn ze met weinig licht slecht af te lezen en moet je een knop
indrukken voor back light.
De Seiko Sarb natuurlijk.
Qua value for money kun je nauwelijks om de Chinezen heen. Deze Jaragar automaat heeft me iets van 2 tientjes gekost. Ik gebruik hem al jaren als klushorloge en ondanks alle mishandelingen weigert hij het op te geven.
Quoi? Daar plaats ik dan weer geen Monster bij maar meer een vintage opa ‘klokje’.
Niet binnen NL, maar amazon.de is ook wel zeer betrouwbaar:
@genesis: mooi om te zien dat je het horloge echt gebruikt waar die voor gemaakt is, die van mij heb ik een jaar geleden NOS gekocht en probeer ik ook in zeer goede staat te houden. Ik draag m ook af en toe en vind het echt een prachtig horloge om te zien (en dat terwijl ik in het begin écht niet snapte wat men zo mooi vond aan een Monster).
Mijn beste horloge qua prijs/kwaliteit is de Seiko SARB033/035, alhoewel een simpele Casio voor een fractie van de prijs eigenlijk niet te verslaan is
Maar met een SARB heb je een robuust uurwerk met hacking en handwinding, saffierglas en een tijdloos ontwerp, dus eigenlijk alles in een.
De Monsters waren qua Seiko denk ik wel inderdaad de beste prijs/kwaliteit verhouding. Zo goed dat ze daarom waren gestopt met de productie. De monsters waren gewoon een stuk goedkoper dan de nieuwe modellen die ze uitbrachten.
De Duitsers van onze favoriteit kopierfabriek Steinhart kunnen er ook wat van. Qua prijs/kwaliteit zelfs nog wat beter dan Seiko. Maar dat is ook logish zonder ontwerp/ontwikkel afdeling en fysieke winkels.
Hallo,
Nog weinig ervaringen met automaten (wel gehecht en tevreden met mijn Vostok Amfibia). Het horloge in mijn bezit, dat de beste prijs/kwaliteit heeft is de Casio MVD106-1AV. Gekocht bij:
Net onder de EUR 50, draag hem al enige maanden met veel plezier. Wel op een NATO gezet. Loopt slechts enkele seconden per maand achter.
MvG,
Maarten
De W-59: nog betere bang/buck verhouding dan de f-91w, want slechts 5 meer bucks en 20 meter meer bang.
Eens, beide in de collectie. Maar 50M is wel lekker op vakantie.
Bedankt heren… Net de casio voor mn broertje z’n verjaardag (3) gekocht …
Edit: maar wel hopen dat de band genoeg in te korten is
Deze discussie is hier op HF al vaker geweest over MM300. Maar de MM300 is absoluut geen horloge met een hoge bang for your buck. Wel een apart horloge, dat dan weer wel.
Ligt eraan hoe je er naar kijkt. Qua kwaliteit vind ik de MM300 zeker niet onder doen aan mijn Omega’s en mijn Breitling.
Nou zijn dat beide ook merken waarbij je al een hoop geld betaald voor o.a. de naam/geschiedenis
Horloge van Zalando.
Stuur je na een jaar terug…
Als je het geld terug krijgt is dat wel de ultieme bang for your buck
Hoe zit het met verzendkosten en eventuele kosten achteraf bij deze site? Anders is dit wel een goede prijs.
chronometer uurwerk, saffierglas, ceramische bezel en zo heel veel duurder dan een MM300 is een SMPC ook niet