Vlaams vs Nederlands. Maar een stalen bandje doe je ook mee aan dan om, toch?
Niets anders dan liefde voor Vlamingen. Om, aan, op maakt allemaal niet uit
Ralph legde/legt eerst een servetje neer.
En de ultraboring supersafe mainstream middle of the road vinex Seamaster/Submariner combi vraagt hier uiteraard ook om…
Voor mij is het mijn omega aqua terra, vind ik erg prettig dragen en is veelzijdig. Kan ik met alles wel combineren. Merk inderdaad ook wel dat het hard gaat met de swirls en krasjes in combinatie met alleen en t-shirt oid.
Zo’n servetje zal niet veel doen tegen krassen denk ik.
Die muismat die ik heb was ook niet gekocht voor de horloges. Maar het is wel een leuk bijkomstig voordeel.
Nice. Hoop ik ook ooit eens te bezitten. Dat is dan ook een horloge dat bij heel veel kledingstijlen en situaties past.
Grappig. Ik werk al sinds 2020 veul, veul meer thuis dan ik eigenlijk zou willen, en ga goeddeels mee in de casual stijl. Zo heb ik negen van de tien dagen geen schoenen aan, hooguit een paar bordeelslippers als ik naar een winkel moet of zo.
Maar in termen van horloges die ik draag wordt het steeds dressier. Dit zijn hands down m’n meest gedragen horloges dit jaar:
Strak in pak naar het werk is, in mijn beleving, inmiddels wel wat achterhaald… in mijn werk als fiscalist is het (inmiddels) echt geen probleem meer om in een polo op kantoor te komen. Het is wellicht ook steeds meer een kwestie geworden van “dicht bij de klanten staan” (die hebben (inmiddels) ook veelal geen pak (meer) aan. Stropdassen zijn al helemaal iets uit de vorige eeuw… wat betreft horloges - de speedy is mijn grootste vriend op dat vlak op het werk. Mooi horloge, niet te opvallend en past door zijn geringe dikte ook goed onder de mouwen van een overhemd
Dit zijn ook wel pareltjes. In die categorie zit ik zelf (nog) niet. Maar geen metalen bandjes dus?
Bij ons ook wel. Grote multinational. Maar eerste ontmoetingen met klanten of leveranciers waar we dit niet kunnen inschatten wordt er toch een conservatieve, deftige kledingstijl toegepast. Alhoewel ik me ook weer niet kan herinneren wanneer ik laatst een das heb gedragen.
Bij nieuwe klanten doe ik ook nog wel een pantalon en overhemd aan…
foute forum?
minimaal 2 en max. 3 (of 4) stuks, ik stem niet af op mijn kleding —> doe ik wel als ik naar kantoor moet…
Tja, ieders situatie is anders. Mn laptop was €3800. Die hou ik liever n beetje netjes.
Thuiswerken of op kantoor maakt voor mij persoonlijk geen verschil qua kledingstijl of horloge keuze. Kledingstijl en horloge keuze zijn overigens wel op elkaar afgestemd
Ik heb het een tijdje geprobeerd maar de buren begonnen te zeiken toen ik dat ding in de straat parkeerde.
Vanaf nu weer gewoon lekker op kantoor
Het uitzicht is trouwens ook prima.
Dat begrijp ik. Het toetsenbord van mijn werk is een Dell van 20eur ofzo.
Nice. Alhoewel ik door dit draadje meer en meer begin te denken dat een dress watch met een casual outfit ook kan.
Dat wordt wat lastig ja.
Dat uitzicht is wel schitterend. Ook niet veel tijd om op je horloge te kijken zo.
Deze is prachtig ja. Mijn likes zijn weer op voor vandaag, dus
Thanx