vond dit ook wel een leuke
een twaalf uurs GMT die de GMT wijzer kon verstoppen onder de uurwijzer
Aantal die het voor mij goed doen. Was zelf erg tevreden over de explorer 2. Mooi ingetogen en past bij veel outfits. Gmt master 2 is voor mij een grail. Maar om (momenteel) 3x zoveel te betalen voor het zelfde uurwerk beetje gek. De mistflake die ik eerder gedeeld zag word ik wel warm van. En de chronomat 44 gmt van Breitling is zeer tof. Value for money zou het voor mij toch een ebel 1911 btr gmt worden
Ik had al lange tijd mijn oog laten vallen op de Avenger GMT en heb ik recent aangeschaft. Voor mij een heel mooie GMT.
De dikte van veel GMT’s spreekt mij tegen, dus ik ben voor quartz gegaan. Deze GS kan door z’n geborstelde bezel tegen een stootje.
De door jou aangedragen SBGM spookt ook regelmatig door mijn hoofd, een prachtig model dat ik makkelijk ook op kantoor / wat netter gekleed zou dragen.
Ik ook niet, of misschien die 16750 van @Stifstaf
Mijn zojuist gemaakte foto is niet zo mooi als van het net.
Als dikte je tegen spreekt, vergeet dan die SBGM, want dat is echt een dikkertje.
Was ook de reden waarom ik de mijne al binnen een maand met verlies heb verkocht.
Meest aantrekkelijke zal ik niet zeggen. Zijn al heel veel mooie genoemd
Maar vind deze erg mooi. Ook al is het geen true gmt
Nee. De oorspronkelijke GMT is de Glycine Airman.
Los van de SBGN005 van Grand Seiko en de opvolger daar weer van, kan ik me erg goed in je keuze vinden. Evengoed vind ik dat er een lans te breken is voor de Rolex Polar.
Die is met gold markers, @Paraflex . Sowieso onder plexi wel gewoon subliem. Veegt n gmt met crystal zonder (dubbele) AR weg (16710 bvb) . Ik dacht dat de 5 digits nadeel de kleinere goud omrande markers was maar het gaat om t glaasje!! Geloof me.
Op plexi is t terug ok.
Ofwel jaaaa BLRO. Future classic!!
Je wil die van @giltydials , oh my wat n GMT
Hier roeien met de roeispanen die we hebben
Mag het mijn eigen Lander zijn?
Maar verder vind ik de Grand Seiko SBGM221 ook een zeer goede keuze. Evenals de Glycine.
Ik ben een echte GMT fanaat en heb er al een hele tijd een zwak voor.
Ik heb vier Sky-Dwellers gehad (incl een blauwe) en die waren het steeds niet voor mij. Ik heb daarna een Patek gekocht en die heb ik nu vijf jaar, werelds ding:
Verder ben ik aan het kijken naar een Vacheron:
Een Hamilton
Een Christoper Ward
of een Norqain Neverest
ik heb 4 Christopher Wards gehad, die waren het niet voor mij…