Ik vind persoonlijk dat deze GS’en minstens zoveel van elkaar verschillen als je Explorer en de OP die je voorstelt. En die Iwate plaat is geweldig (maar niet echt zomers).
Ow en eeeh…
Google even het vergelijkende artikel van Hodinkee van een paar jaar geleden. De Milgauss kan meer hebben dan z’n naam doet vermoeden.
Denk dat ik t verkeerd omschreven heb. De doxa is me te oranje. Hele plaat die kleur.
Vind de combi bij Mido eerlijk gezegd geslaagder terwijl t bij de Nomos tsja nee t m net niet was. Mja de kleur blauw is ook heel anders tov de Oceanstar heritage
Collega van me heeft een aquaracer. Vind t niet geweldig. Totaal geen klik mee al is het natuurlijk niet deze. Als die zonder loep ook te krijgen is zou dat fijn zijn. Enigste horloges waar ik de loep bij vind kunnen is een dj en dd.
Enigste maanfase die ik zou overwegen is de JLC - MUT. Maar dan heb ik er weer een dresser bij en daar heb ik er nu al drie van.
Alles in rosegoud is nog duurder. Maar goed wie weet. Wellicht ooit een reverso? Die is sowieso tres chic . En ik zie de reverso nog altijd als iets vanuit de oorsprong waarvoor die bedoeld is. Iets met bescherming tegen polohamers… Dus een sportwatch:crazy_face:
Ik kan je mening over de Snowflake alleen maar onderschrijven. Perfectie als je hem hebben kan, misschien wel te perfect. Maar anders een champagne dial GS met Spring Drive, want dat mis ik nog wel in je collectie in 39mm zoals de SBGA283?
Maar zoals anderen ook al zeiden, een goede beater naast de Citizen is misschien nog wel de beste weg. Maar die rol zou de SBGA283 ook goed kunnen vervullen.
Globemaster stond jaren geleden op t lijstje. Toen gepast en deed me helemaal niks (later de el primero gekocht maar dit terzijde.
Mss me toch maar eens over springdrive = Snowflake neerzetten. Maar dan zou ik dit wel overwegen… Wellicht te vrouwelijk met t roze… Buiten t feit dat die bijna niet te krijgen is…