Ik heb ook de BB58, matte look is dus al tot mijn beschikking en daarom inderdaad een leuke afwisseling.
Is die er ook nog is t blauw toevallig? Zie ik niet meer staan op de site van Omega
Kwalitatief zal de GS t winnen alleen geen easylink.
Qua kleur. Iemand hier toevallig ervaring met een zwarte GS. Heel anders dan Explorer zwart?
Ja. Maar die zijn er weer in allerlei kleurschakeringen.
Uiteindelijk wint de Explorer het bij mij steeds.
Hola,
Je opties zijn wel heeeeel verschillend he. Als ik jou was zou ik vooral zelf eens nadenken waar precies je behoefte ligt.
Als aanvulling op je huidige collectie lijkt die blauwe Mido mij de beste optie; die voegt echt iets toe. Seamaster of Pelagos ga je mogelijk te groot vinden als ik eerdere posts van je goed heb gelezen.
Verder zie ik niet wat er zomers is aan een witte OP of een zwarte GS (en wat die toevoegen aan wat je al hebt).
Misschien iets met een kek kleurtje van Halios of Anordain?
Veel plezier met de mooie verzameling die je al hebt!
Mooie collectie!
Ik zou een IWC portugieser toevoegen.
Is dat puur t het gevoel? Of een andere reden?
Ik vind de Explorer precies de juiste snaar raken van sportief en ingetogen.
De Milgauss dan ook snel… Is zo hoog en zwaar… Helaas.
Zwart komt bij gs in veel variaties. Van diep glossy pianozwart tot grijze sunburst.
Als alternatief voor een explorer, dus matzwart denk ik aan de quartz sbgx261 en de springdrive sbga285
Beide hebben een oyster type stalen band ( 3link gematteerd).
De sbgx261 heb ik zelf een poosje als betaalbaar alternatief voor een explorer gedragen.
Explorer blijft een topper. Maar ik heb daarnaast ook een simpele DJ 126200 met gladde bezel en pcl oyster. En die vind ik dan toch leuker en fijner dragen. En ik houd ook wel van een beetje bling.
Plaatje vd sbgx261
Dank je wel. Was t ook niet de high beat die een patroon op de plaat had ipv zwart? Heb al high beat dus indien zwarte GS zal t een non high beat worden
Klopt. Die high beat heeft een ‘Iwate’ wijzerplaat. Prachtig!
Fijn dan gaan mensen toch gelijk krijgen. Bij diverse ads al gewaarschuwd dat de Millgauss zonder m ooit om hebben gehad dat t m was niet of moeilijk zou worden met mijn polsen. Toch toch wil ik m gepast hebben voordat die eventueel afgeschreven word
Dank u. Heb helaas al een hb. Om er nu twee te hebben. Nee liever niet.

Dank u. Heb helaas al een hb. Om er nu twee te hebben. Nee liever niet.
Want? Je hebt ook meerdere 28800 automaten toch?
Paul.
Ik heb al een über gs quartz in de vorm van een sbgv 225. Vind ik wel prima.
Gs en springdrive blijft snowflake voor mij. Mochten ze die nu eens uitbrengen in de ‘sakura’ maat. Dan hoef ik niet eens een topic aan te maken. T is hands down de meest bijzondere plaat die ik ooit heb gezien. Na tig keer passen in huidig formaat afgeschreven…
Ik zit mbt de pikzwarte gs te kijken naar de sbgr 309 en 253. Die zijn pianozwart schat ik zo.
Jup. Maar om nu twee exact dezelfde horloges te hebben qua alles met alleen een andere wijzerplaat… Dan liever toch wat anders
Ik blijf er toch bij, GS SBGW 255 . Als ik alle combi’s zo hoor…

Ik wil m beslist een tweede kans geven en dan de blauwe proberen.
Lijkt me een goed plan en denk dat de seamaster een leuke aanvulling is op wat je nu hebt!