Wat kan ik verwachten van de rikketik beurs

Dat doe je goed!

2 likes

Is wel fijn inderdaad, ik vind de rikketik altijd fantastisch :smiley: D

1 like

Aha dan heb je geluk

Ik begin pas net met de hobby opzich, dus vind het best nog moeilijk om te zien wat het wel of niet waard is.
Wel altijd al een horloge tic gehad.

2 likes

Oh, maar dat is het ook, hoor. Ook ervaren horlogegekkies doen nog best wel 'ns een miskoop. Je kunt je alleen maar zo goed mogelijk verdiepen in wat je wil hebben en ter plekke proberen een goede inschatting te maken en dan moet je nog een beetje geluk hebben. Maar er komen soms toch nog pareltjes voorbij, af en toe. En het is sowieso leuk om zoiets als de Rikketik 'ns mee te maken en er goed rond te kijken en misschien 'ns met wat mensen te praten.

2 likes

Dat is zeker waar, ben daar vorige keer (mijn eerste keer) helemaal gevallen voor een gouden angelus wat een mooi klokje is dat.

2 likes

Horloge toch?

Een oom van me had een Angelus klokje.
Dat stond in de kast.

1 like

Bij binnenkomst eerste rij links bijna helemaal achter in?
Het was een gouden angelus

2 likes

Mag ik je een keer goede bonenkoffie adviseren?

Jazekers een horloge

1 like

Up :yum:

1 like

Toch maar eens gaan.
Gewoon om de sfeer te snuiven.
23 april. Oei, dan staat er al wat. :frowning:

1 like

Hoop op wat leuks daar

1 like

Dat sfeer snuiven was mijn beginnersfout. Vooral niet snuiven daar. Thank me later.

4 likes

En als je moet plassen sta je dan in andermans zeik met je nieuwe schoenen of valt dat wel mee. :wink::smiley:

Welnee! Je hebt er keurige toiletten. Ja, het is een hal, weinig sfeervol op zich. Daarin staan tafels van diverse leveranciers. En die verkopen horloges, klokken, bandjes, gereedschap, boeken.
Als je op zoek bent naar een tophorloge voor een prikkie, ben je daar niet aan het goede adres.
De beurs is vooral leuk voor horlogeknutselaars. Een wrakje weer oplappen enzo.
Voor verzamelaars is er ook wel het een en ander te vinden.
Je moet afdingen want de meeste vraagprijzen zijn te hoog. Ik kan dat niet goed, dus ik betaal meestal teveel.
Ik zou zeggen: ga gewoon eens kijken.

5 likes

Oké zal gaan kijken. Ben er wel eens geweest tig jaren geleden met mijn dochter maar weinig gezien wat voor mij interessant was. (Ben toen niet naar het toilet geweest) :wink:

1 like

Ben je ook op het herentoilet geweest? :thinking:

2 likes

Nee, want de damestoiletten zijn nooit druk…okay, heren, ik kan me zo voorstellen dat het na een paar uur niet meer lekker fris is daar. Plas maar inhouden. Of een boom opzoeken.

1 like

Gewoon een staande klok omver pissen.

5 likes