Wat een gezeik zeg.
Als ik van de organisatie was zou ik pissig worden van die zeikerige grappen…
Als ik van de organisatie was zou ik er ook voor zorgen dat tegen de fake Rolexen van de laatste 2 edities werd opgetreden. En ja, zeker fake. Datejusts met tikkende secondewijzer (geen Oysterquartz) en afgebladderd verguldsel.
Als je het zo beschrijft verschilt het niet veel van een straatmarkt in Bangkok. Minus het warme weer en de verdere tropische verrassingen die daar te vinden zijn.
Het waren er niet overweldigend veel, maar wel echt duidelijke fakes.
Jammer dat er niks tegen gedaan is.
Ik heb de organisatie er zelfs op aangesproken (2 rikketiks terug).
0,0 reactie.
Je ziet op jaarmarkten ook vaak fake kleding verkocht worden en oom agent loopt rustig langs de kraampjes. Financieel natuurlijk van een geheel andere orde maar qua principe vergelijkbaar. De organisatie kan natuurlijk moeilijk verantwoordelijk gehouden worden voor de echtheid van alle goederen. Maar als facilitaire partij zouden ze bij duidelijke misstanden toch wel mogen ingrijpen.
t’is toch zo verdomd ver vanuit Leuven!
Bijna weer zover. Na mijn eerste keer oriënteren nu dan misschien de kans om wat op te duikelen.
Die heren wc’s stinken als de bunzing, echt goor op die vloer.
Vorige keer heb ik een pakje Cape Cod doekkies gekocht.
Dát dan weer wél …
Ach Yoerieke dan toch: je kunt ook gewoon vanuit Louvain vertrekken, dán
is het dichterbij …
Daar poets je de wc nog niet mee schoon
Vergeet niet cash mee te nemen!
Ik ga om nog lopende ouwe horloges te kopen. En misschien nog wat tooltjes.
Wie weet wat we tegen komen
Bijna zondag zin om te neuzen:stuck_out_tongue_winking_eye:
Niks mis mee
Als een spruitjeslucht die je niet kwijtraakt, of pisdruppels naast een wc…
De spruitjeslucht heeft zo langzamerhand een baard langer dan die van Sinterklaas. Misschien tijd om een ps een wat originelere omschrijving te bedenken?
oude mensen geur
Rikkestink