Wat kan ik verwachten van de rikketik beurs

Het wordt wel echt steeds respectlozer zeg. Je loopt in een hal die bomvol ligt met oude spullen, dat ruik je, deal with it.

Ik kom aan de lopende band mensen tegen die een keer ruiken, kan gebeuren. Soms in de haast vergeet ik ook weleens aftershave op te doen, big deal.

Als je de Rikketik niet leuk vind, prima, ga er dan gewoon niet heen. En klaag over het aanbod zoveel als je wilt maar zeuren over de geur gaat nergens over.

15 likes

Inderdaad. En negeer de topics over de Rikketik. Het op zo’n denigrerende manier praten over oudere mensen in topics met dit onderwerp is naar. Bedenk: als je het geluk hebt om lang te leven, ben je zelf ook ooit oudere. En geloof me, dat gaat sneller dan je nu denkt.

11 likes

Grappig?

Gewoon zelf gaan kijken en ervaren, niet teveel ervaringen van anderen lezen.
De ene vind het niets en de andere vind het geweldig.
Ga er een dagje heen en geniet, of ook niet dan weet je dat ook weer, hoef je er niet weer heen.

1 like

Ah, zo te lezen herken je de geur, vermoedelijk jouw eigen lichaamsgeur.

1 like

Schuurpapier korrel 80 en een polijstmachine 🫣

Die kwam hard binnen :cry:
Meteen naar de drogist gerend.

zouden meer mensen moeten doen

20230422_141303

Als ik de commentaren hier allemaal lees dan zakt het niveau van het forum toch wel door de ondergrens.

2 likes

Ik vind de geur juist niet storend en een onderdeel van de ervaring… het is een hal vol oude meuk met voornamelijk de wat oudere medemens, inderdaad. Ik heb me er nooit aan gestoord en heb me altijd prima vermaakt, urenlang. Er liggen echt wel pareltjes, alleen moet je soms goed zoeken en de kennis er voor hebben. Ik heb vaak zat dingen gekocht die er al de hele dag lagen, waarvan je je kan afvragen waarom niemand het eerder had meegenomen. Deze bijvoorbeeld:

7 likes

1 like

Zeg dat wel maar wat moet je anders op een regenachtige zaterdag middag?

Op zondag gaan​:crazy_face::rofl:

Hier alvast een sfeerimpressie.

2 likes

Ik ga morgen gewoon weer hoor. Heerlijk een beetje struinen. Mischien een bandje of wat gereedschap scoren, we zien wel.

Ik vermaak me altijd wel daar.

2 likes

Ik heb begrepen dat monsterwatches er staat morgen. Weet iemand waar ik die ongeveer kan vinden? Of hoe ze te herkennen zijn?

1 like

Het is een aantal jaar geleden dat ik geweest ben, maar ben morgen ook van de partij, ben benieuwd :slightly_smiling_face:

1 like

Waarschijnlijk heel veel Seiko, en de bedrijfsnaam zal ook wel ergens staan.
Ben er nog nooit geweest eigenlijk, en zolang als de organisatie handelaren met fake horloges toelaten zal ik er ook niet komen

2 likes

Ik ga morgen ook even kijken. Ik vind het wel prettig om zoveel aanbod op een plek te zien, best wel handig en redelijk uniek. Heb de afgelopen keer ook weer wat gevonden en gekocht. Kan je meteen bekijken, passen, praatje maken/onderhandelen en mee naar huis. Dikke prima.

@HorloG, de oplossing heet EdT van Azzaro of Daniel Hechter. :joy: