Wat kan nog bij mijn collectie met 10k budget?

En dat terwijl ik mijn Hulk om heb :rofl::rofl::rofl:

1 like

Een mens heeft twee polsen he. How ‘baller’ zou dat zijn…

2 likes

Ben ik weer. Blijf maar koekeloeren in de Lange catalogus. En excuses maar t is me een bak geld.

Nu is de vraag of deze zijn pakweg 5k meerprijs ( das een rollie op…:scream:) waard is tov de agente wijzerplaten en of dit niet te groot word voor een dress? Maar damn wat een wijzerplaat. Ik ga in maart echt weer passen.

Dus deze

Verder heb ik nog even wat vragen want ook ik kijk verder dan lange.

Pp, vc en ap (en ook lange) worden traditioneel en algemeen gezien als de top vd top.

Maar hoe zit dat dan met Jaquet Droz. Je moet er van houden true maar bestaan ook al heel lang.

Hoe word Brequet dan geplaatst? Hoger dan bijv JLC?

En als laatste. FP journe. Hoe word dat gezien? Als Niche? Zoiets als bijv ochs and Junior? Kleine manufacture buiten de piramide om? Of gewoon ook top maar heeft bijv niet de historie omdat t een vrij jong merk betreft?

Bedoel lange heeft er ook langere tijd uitgelezen. Waarom word Lange dan als 3e of 4e topmerk beschouwd en bijv Journe niet? Toch de historie of?

2 likes

Niet verkeerd bedoeld, maar waarom maak je je daar druk om? Als JIJ het mooi vindt dan maakt het helemaal niets uit hoe een merk geplaatst of gepercipieerd wordt, want jij moet er iedere dag naar kijken en van genieten! :slight_smile:

Als je nu op basis van merkperceptie een horloge koopt dat toch nét niet “zo mooie als die andere” is, dan ga je daar alleen maar spijt van hebben en balen.

3 likes

Dat snappen heel veel mensen dus nog niet…

1 like

@whisky

1 like

Yes?

1 like

Kan je me een pb sturen aub

Viel dat even tegen😂

1 like

Done

Ja wie had dat gedacht, zo zie je maar hoe het gaan kan bizar eigenlijk.:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Bizar ja

1 like

Ik zat dit nog even terug te lezen, zou dit:

Niet wat zijn? 40mm, rond de 7k, inhouse uurwerk.

1 like

We zijn 6 maanden na het laatste bericht en 13 maanden na de oorspronkelijke vraag. Zou TS inmiddels niet al voorzien zijn? :wink:
Misschien niet hoor …

1 like

Nou ik denk t niet, of wel @whisky ?

1 like

Twijfelkont dus! :sunglasses:

1 like

Intussen is de Lange al een tijd geleden gekocht en komt er binnenkort nog wat leuks bij. Hoop dat ook de Iwc die @Pablo1971 voorstelt ook te passen. :grinning:

1 like

Dat zou je wel denken nietwaar. Maar in dit geval gaat het om Whisky. Zijn koopproces begint soms jaaaaaaaaaren voor er daadwerkelijk iets komt.:grimacing: maximale voorpret zullen we maar zeggen.

3 likes

Logisch, whisky moet rijpen…

3 likes