Wat kan nog bij mijn collectie met 10k budget?

Ik las gisteren nog een verhaal van iemand die hem zo ophaalde bij S&C zonder dat ie op de lijst stond.
En op de lijst geeft volgens mij ook geen verplichting…
Ik zou in elk geval eens gaan passen bij een grijze dealer en dan beslissen.
Maar je hebt gelijk, er is nog zo veel moois…

De gehele inventaris van de Invicta outlet…

Weet je het gewoon echt niet? Sportmodel? Classy? Je zal toch een richting ‘aanvoelen’?

Misschien dat een mooie Moser een optie is, zeker als ik naar de door jou genoemde JLC en prachtige GS opties kijk.

3 likes

Nee joh, dat wordt een leuk jaar op zoek naar een nieuw horloge. Met zo’n collectie en dan nog 10K in de pocket geeft dat juist een boel mogelijkheden.

1 like

Panerai Due. 38mm, titanium, lekker bandjes swappen de hele dag.

17 likes

Doe eens gek:

19 likes

Een kat voor 10K :thinking:

12 likes

Je ziet hem denken: niet weer een foto van je pols

14 likes

Snowflake is leuk maar erg groot. Wat je mist is een goed formaat (39mm) GS Spring Drive :wink::

9 likes

GS SBGR305 met kast van 40,5mm?

5 likes

Ik refereerde ook aan chrono24 in mijn post.
Gewoon als voorbeeld mbt de prijs

Erg gaaf ding qua uiterlijk, maar die 30m waterdichtheid vind ik wat vreemd.
OT: MOT moon en nog een leuke vakantie zal mijn keuze zijn.

Ik heb liever deze 30m WR case van slechts 11mm hoog, dan een 14mm case die wel 100m WR is, maar volledig uit proportie

1 like

Uiteraard recht op je eigen mening omtrent the looks. Maar dat het uurwerk ratelt herken ik nou helemaal NIET. Dus ik weet niet waar jij dat gehoord hebt…? Wellicht iets exemplarisch dan, want de mijne hoor je in het geheel niet.

2 likes

Ik denk dat 11 a 12mm op zichzelf geen beperking is om tenminste 50 of 100m te halen. Er zijn wel meer duikers van die dikte die nog een stuk dieper zouden kunnen. Wel ben ik het met je eens dat de Due er mooi uit ziet.

Ik zie die kater denken: “moest ik daarom over op huismerkbrokjes” :joy::joy: (cabaret, cabaret… voordat weer de pleuris uitbreekt…)

3 likes

Ja maar daar geven ze ook geen garantie, heb het zelf meegemaakt! :joy:

En zo meerdere, hier bv: https://www.pissedconsumer.com/jomashop/jomashop-watch-warranty-50735/RT-FC.html

1 like

Zie nu dat het alleen nieuw mag excuses.

8 likes

LDoe eens iets ánders… Laat een custom maken!!!
Heb je wel wat lef voor nodig :wink::wink::ok_hand:t3:!

Lukt dat niet, dan deze mooie witgouden Alexander Shorokhoff voor €9850,00 en je houdt €150,00 over voor een Invicta :joy::joy:!!

1 like

Klopt ik heb er zelf 2 die bij 11mm dikte 200m resp 300m diep kunnen.

Ik snap deze manier van zoeken echt niet, ik vind dit echt help mij van mijn geld af topics, normaal zie je toch iets wat je mooi vind en dan kijk je ok is dit haalbaar en zo ja ga ik het doen?

Nu is het mijn geld moet op aan iets wat ik totaal niet nodig heb, willen jullie mijn geld uit geven, of laat mij jou graal kopen, vind ik leuk.

Maar goed ik zou er niks bij kopen, vind de huidige collectie wel mooi zo sterker die Meistersinger past er helemaal niet bij, die zou ik verkopen :grin:

Maar goed ik zal wel azijnzeiker genoemd worden nu, dat mag :grin::ok_hand::+1:

15 likes