Wat kan nog bij mijn collectie met 10k budget?

Ik mis een sub of een gmt-master. De Meistersinger kan eruit. De Tudor ook op termijn denk ik.

M
O
S
E
R

Nuff said

22 likes

Ik zou de feestdagen even lekker vieren en basel 2020 even afwachten, wie weet wat moois er aan zit te komen.:money_mouth_face::money_mouth_face::watch:

2 likes

Hmmm… :thinking: Luxe problemen! Maar goed… ik zeg altijd; Dat zijn even zo goed problemen :joy:

Succes met je keuze :sunglasses:

1 like

Jaeger leCoultre Reverso duoface geelgoud ? :heart_eyes::heart_eyes:

Nog een klassieker ter overweging : IWC Portugieser … 7 days of chrono , beide binnen budget

Màn wat blijft dat toch een mooi ding :heart_eyes: (alleen nergens gevonden nog onder de 10K nieuw…)

Ik besteed liever 9850 aan invicta dan aan dit gedrocht :joy:

1 like


hou je nog 6000 over. Kan je nog verder gaan kijken. Ik zou twee toppers kopen.
Deze erbij. En dan met bicolor staal.

10 likes

Je mist echt een Speedmaster in deze collectie.

Als je perse €10K wilt uitgeven dan mag je deze overnemen…

Indrukwekkende collectie. Heel fraai. Een JLC Ultra Thin Moon lijkt me een prima plan. De mijne bevalt prima. Ik zou niet voor de laatste euro gaan, maar gewoon bij een betrouwbaar adres kopen.

Ter inspiratie:

9 likes

Ik heb ook een 126234 (dezelfde als jij) en ook de BB58.
Mijn wens; Ik vind een PAM01048 heel mooi, Luminor 40 mm 6,6K.

Een mooi Nederlands merk wellicht?
Van der Klaauw, van der Gang.

2 likes

Chrono swiss?

En je houdt nog 3.5k over

3 likes

Nieuw? voor 10k?

Wat dacht je van dit mooie Casio “Bill Gates” horloge? Bill draagt hem met trots dus zal het voor hem wel 10k waard zijn :wink:
En je houdt nog wat centen over voor de Kerst cadeautjes.

10 likes

Een Jaeger Reverso is zeer fraai in de maat die je noemt. En natuurlijk echt een classic. Staat ook op mijn lijstje. Eentje die ik al heb, is de NOMOS Weltzeit. Een fantastisch ding en echt iets anders dan anders.

Tsjonge, mooie luxe problemen. Die wil ik ook wel.

Maar goed, die JLC’s zijn wel erg mooi. En die Speedy ook. En een Sub ook. Panerai, Moser, ulysse nardin,… ook allemaal.

Succes met kiezen. Ik zou voor een JLC gaan!

(of toch een Speedy…)…

Yup, wel even zoeken maar ken iemand -ook op hf actief btw- die hem voor minder dan 10 uit Zwitserland heeft laten brengen op Schiphol.